«نسیم کرامت» در خیابان‌های تهران

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با عنوان «نسیم کرامت» به همت اداره اوقاف و امورخیریه استان تهران در خیابان‌های پایتخت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ - 09May 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، با توجه به شیوع کرونا در کشور و عدم برگزاری برنامه‌های فرهنگی با حضور مردم، سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) اقدام به راه‌اندازی کاروان شادی «نسیم کرامت» کرد.

بر همین اساس، کاروان «نسیم کرامت» در مناطق مختلف تهران حضور یافته و با پخش سرود و مولودی‌خوانی، فضای حاکم در شهر را به مناسبت امام دوم شیعیان عطرآگین می‌کنند.

«نسیم کرامت» در خیابان‌های تهران

مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) با حضور نوجوانان و جوانان در مناطق مختلف تهران و حوالی بقاع متبرکه برگزار می‌شود. به طوری که ماشین‌های سواری، موتور و کامیون‌هایی برای این جشن در نظر گرفته شده است که سرود‌هایی با مضامین کرامت اهل بیت (ع) و به ویژه امام حسین (ع) توسط بلندگو‌ها برای مردم پخش می‌شود و مردم به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا از پشت پنجره‌ها می‌توانند با این کاروان همراه شوند.

کاروان نسیم کرامت در برخی مناطق همچون میدان قدس، حکیمیه، رسالت، شهرری، کامرانیه، فردوس، تهرانسر، استاد معین، رودکی، انقلاب و ... تدارک دیده شده است که از ساعت ۱۰ صبح این کاروان با حضور در خیابان‌ها، فضایی شاد برای مردم ایجاد می‌کنند. پخش دعای فرج و توسل به اهل بیت (ع) نیز از دیگر برنامه‌های کاروان شادی «نسیم کرامت» ویژه ولادت امام حسن (ع) است.

علاوه بر این، در برخی از مناطق استان تهران، کاروان شادی «نسیم کرامت» جمعه در آستانه ولادت کریم اهل بیت (ع) با حضور در خیابان‌ها و پخش مولودی، جشن میلاد امام حسن (ع) را با شیوه‌ای نوین برپا کردند. این کاروان در پیشوا با حضور در خیابان و اهدای گل به مردم در ماشین‌ها، میلاد امام حسن (ع) را جشن گرفتند.

همچنین توزیع غذای نذری و بسته‌هایافطاری از دیگر اقدامات برخی امامزادگان استان تهران در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها