فرمانده سپاه شهرستان گالیکش؛

رزمایش کمک مؤمنانه، به‌درستی و بهترین نحو تاکنون اجرایی شده است

فرمانده سپاه شهرستان گالیکش گفت: رزمایش کمک مؤمنانه به دلیل همدلی که پیش از رزمایش در بین مردم و مسئولین گالیکش شکل گرفت؛ به‌درستی و بهترین نحو تاکنون اجرایی شده است.
کد خبر: ۳۹۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ - 09May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «احمد کوهستانی» در آئین دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان گالیکش اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، در مجموعه شهرستان گالیکش ستادی با محوریت امام‌جمعه، فرماندار و سپاه شهرستان شکل گرفت.

رزمایش کمک مؤمنانه، به‌درستی و بهترین نحو تاکنون اجرایی شده است

وی افزود: قبل از اجرای این رزمایش تا روز نیمه شعبان هزار بسته بین نیازمندان شهرستان گالیکش توزیع‌شده بود؛ پس از فرمایش مقام معظم رهبری کار با همکاری مجموعه شهرستان شدت گرفت و اتفاقات بسیار خوبی رقم‌زده شد تا این حرکت یک حرکت ماندگار در ذهن مردم گالیکش باشد.

فرمانده سپاه گالیکش یادآور شد: در مرحله اول این رزمایش که از نیمه شعبان تا ابتدای ماه مبارک رمضان انجام شد؛ 2 هزار بسته تهیه و بین نیازمندان گالیکش توزیع شد.

کوهستانی افزود: پس از اجرای موفقیت‌آمیز مرحله اول کار باقوت اجرا شد؛ 1700 بسته به‌ غیر از بسته‌های اولیه در سطح روستاها و شهر گالیکش توزیع شد.

وی بیان داشت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه نیز 1500 بسته آماده توزیع است و درمجموع از ابتدای رزمایش تاکنون 5200 بسته بین نیازمندان گالیکش توزیع‌شده است.

فرمانده سپاه شهرستان گالیکش تصریح کرد: رزمایش کمک مؤمنانه به دلیل همدلی که پیش از رزمایش در بین مردم و مسئولین گالیکش شکل گرفت؛ به‌درستی و بهترین نحو تاکنون اجرایی شده است.

رزمایش کمک مؤمنانه، به‌درستی و بهترین نحو تاکنون اجرایی شده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار