معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلای مازندران:

امروز ظهور منجی به‌عنوان یک مطالبه عمومی در جهان مطرح است

حجت الاسلام «محمدعلی عطاریه» با اشاره نشانه‌های ظهور گفت:‌ در همین ایام کرونا می‌توان مشاهده کرد که ظهور منجی به‌عنوان یک مطالبه عمومی در جهان مطرح است.
کد خبر: ۳۹۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 09May 2020

امروز ظهور منجی به‌عنوان یک مطالبه عمومی در جهان مطرح استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدعلی عطاریه» معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلای مازندران در مراسم تکریم از خادمین قرارگاه رمضان بسیج دانشجویی استان در طرح ۳۰ شب ۳۰ هزار افطار در سالن طبری دانشکده دندانپزشکی ساری با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: تمام اعمال و رفتار ما در جهت‌دهی مسیر زندگی در دنیا و عقبی نقش اساسی دارد.

حجت الاسلام عطاریه با اشاره به آیه‌ای از سوره اسراء افزود:‌ اگر کار خوبی انجام دهیم اثرات این کار خوب به ما بر می‌گردد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره نشانه‌های ظهور تاکید کرد:‌ در همین ایام کرونا می‌توان مشاهده کرد که ظهور منجی به‌عنوان یک مطالبه عمومی در جهان مطرح است.

حجت الاسلام عطاریه با اشاره به تشییع میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی افزود:‌ این نشانه قدرددان بودن از روحیه اخلاص بوده لذا معنویت در جامعه رو به افزایش است.

معاون بسیج مساجد و محلات در ادامه با تصریح بر اینکه دشمن بسیار تلاش کرد تا بین مسئولین و دانشگاه فاصله بیندازد، گفت:‌ اقدامات بسیج دانشجویی در ایام کرونا نشان داد نه تنها هیچ فاصله‌ای بین مسئولین و دانشگاه اتفاق نیفتد بلکه اقدامات دشمن هم بی‌اثر شد.

حجت الاسلام عطاریه در پایان با تاکید براینکه باید کار‌هایی که انجام می‌دهیم محکم و متقن باشد، متذکر شد: باید رفاقت خود را با امام زمان (عج) محکم کنیم و در فعالیت‌ها ثابت قدم باشیم و اگر در راه خدا با تمام توان و ظرفیت کار کنیم، مطمئنا به خواسته‌های خود خواهیم رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار