سرلشکر صفوی:

نیروی انتظامی در لبه تماس حکومت با مردم است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی از حفظ امنیت شهر‌ها تا امنیت مرز‌ها به عنوان لبه تماس حکومت با مردم نیازمند ساختار و ساز و کار متناسب با ماموریت‌ها در ناجا است.
کد خبر: ۳۹۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ - 09May 2020

نیروی انتظامی درلبه تماس حکومت با مردم استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار «قاسم رضایی» به سمت جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» آمده است:

جانشین محترم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی

سلام علیکم؛ با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

ضمن ابراز مسرت، انتصاب جنابعالی با موافقت فرماندهی معظم کل قوا به سمت «جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران» که بر مبنای تعهد و شایستگی و توانمندی‌های آن سردار عزیز صورت گرفت، مسئولیتی خطیر پیش روی جنابعالی قرارداده است که یقینا با درایت، تدبیر و اندیشه شما همچون سایر مسئولیت‌های قبلی شاهد رشد و تعالی ودر انجام ماموریت ها‌ی ناجا خواهیم بود.

تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی از حفظ امنیت شهر‌ها تا امنیت مرز‌ها بعنوان لبه تماس حکومت با مردم نیازمند ساختار و ساز و کار متناسب با ماموریت‌ها در ناجا می‌باشد و از سوی دیگر سلامت حوزه‌های امنیتی، اجتماعی و... در سطح ملی مستلزم فراهم آوردن بستر‌های مناسب در توسعه متوازن و متعادل امنیت شهری با تاکید بر حفظ و صیانت از کرامت انسانی آحاد شهروندان و تلاش در جهت ایجاد همگرایی فرهنگی و اجتماعی مابین مردم است.

اینجانب با تبریک مسئولیت جدید، موفقیت روز افزون جنابعالی را که از رزمندگان قدیمی دفاع مقدس می‌باشید در تحقق اهداف و دستیابی به چشم انداز و راهبرد‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس ربوبی مسئلت می‌نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار