فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه خبر داد؛

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه

سردار «رمضان زیرراهی» گفت: این رزمایش در راستای اجرایی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به اقشار مستضعف و آسیب دیده از ویروس کرونا و با کمک خود جوش کارکنان منطقه دوم ندسا به اجرا درآمد.
کد خبر: ۳۹۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ - 09May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیرراهی» فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در راستای اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا در جهت امدادرسانی و کمک مؤمنانه به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا به همت واحد فرهنگی منطقه دوم ندسا در تشریح این همدلی و کمک مؤمنانه اظهار داشت: این رزمایش در راستای اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کمک به اقشار مستضعف و آسیب دیده از ویروس کرونا و با کمک خود جوش کارکنان منطقه دوم ندسا به اجرا درآمد.

وی در مورد ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی گفت: بسته‌های معیشتی به تعداد ۸۲۰ بسته شامل اقلام خوراکی (برنج، روغن، قند، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی) به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بین اقشار مستضعف و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

فرمانده منطقه دوم ندسا ادامه داد: مرحله اول این رزمایش همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به تعداد ۲۵۰ بسته و ارزش ریالی سیصد میلیون ریال به اجرا در آمد.

این مسئول با اشاره به اجرای مرحله سوم این رزمایش گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سعید فطر انجام خواهد شد.

کارکنان منطقه دوم ندسا به‌صورت دواطلبانه در این رزمایش بزرگ جهادی شرکت کرده و به امر فرمانده معظم کل قوا لبیک گفته و مثل همیشه به کمک هموطنان خود شتافتند و با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس جلوه‌های زیبایی از مهرورزی رقم زدند که نشان از ولایت مداری و ایثار آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها