مشق همدلی؛

اجرای مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» در شهرستان خوشاب+ تصاویر

مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» با هدف توزیع 870 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان خوشاب برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ - 09May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوشاب، سرهنگ دوم پاسدار «محمود حامد» فرمانده سپاه ناحیه خوشاب، در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش، 870 بسته معیشتی که جهت خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند شهرستات توسط سپاه ناحیه بسیج خوشاب، آستان قدس رضوی و کمک‌های مردمی تهیه شده در بین این عزیزان توزیع خواهد شد.

وی ارزش بسته‌های معیشتی که در مرحله دوم توزیع می‌شود را 82 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه نیز تعداد 1409 بسته معیشتی به ارزش 320 میلیون تومان که توسط مردم و خیرین، سپاه ناحیه شهرستان خوشاب، گروه‌های جهادی بسیج تهیه شده بود، با مشارکت ادارات شهرستان بین جامعه هدف توزیع شد.

وی در پایان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون 2200 پرس غذای گرم به ارزش 24 میلیون تومان توسط جوانان بسیجی و انقلابی شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌ «سید قاسم دهقان» امام جمعه شهرستان خوشاب ابراز داشت: امروز شهرستان خوشاب با اجرای این رزمایش کارنامه درخشانی را از خود به یادگار خواهد گذاشت.

وی در پایان گفت: قربانی 40 راس گوسفند در سطح شهرستان، در راستای کمک به نیازمندان، خوشاب به یکی از منحصر به فردترین شهرستان‌های استان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار