مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در خراسان جنوبی آغاز شد

دومین مرحله اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی آغاز شد که قرار است در این رزمایش ۵۹ هزار و ۳۶۴ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در بین نیازمندان و مشاغلی که از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، توزیع شود.
کد خبر: ۳۹۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ - 09May 2020

مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در خراسان جنوبی آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، دومین مرحله اجرای رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه همزمان با روز ولادت امام دوم شیعیان حضرت امام حسن مجتبی (ع) خراسان جنوبی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و با حضور نهادهای مختلف در بیرجند آغاز شد.

این رزمایش به فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و با همکاری و همیاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، کمیته امداد، هیأت‌های مذهبی، خیرین، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بهزیستی، اوقاف، بنیاد علوی، استانداری و دیگر دستگاه‌های مردمی و دولتی برگزار شد.

در دومین مرحله اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در خراسان‌جنوبی ۵۹ هزار و ۳۶۴ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در بین نیازمندان و مشاغلی که از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، توزیع می‌شود.

این بسته‌های معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، رب گوجه، حبوبات، ماکارونی و ... است و به‌طور میانگین هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان است که برای توزیع در این رزمایش بزرگ در نظر گرفته شده و کار توزیع آن از امروز تا ۲۵ رمضان انجام می‌شود.

در این مرحله از اجرای رزمایش ۱۰ هزار و ۴۲۲ بسته توسط کمیته امداد، چهار هزار و ۷۵۰ بسته توسط آستان قدس رضوی، ۱۰ هزار و ۷۳۰ بسته توسط بنیاد علوی، ۸۲۲ بسته توسط اوقاف، ۹ هزار و ۹۳۵ بسته توسط ستادت اجرایی فرمان امام (ره)، ۹۲۰ بسته توسط هلال‌احمر، ۱۰ هزار و ۱۹۹ بسته توسط استانداری، سه هزار و ۸۸۹ بسته توسط پایگاه‌های مقاومت، هفت هزار بسته توسط خیرین، ۱۵۰ بسته توسط بنک صادرات و ۴۰۰ بسته توسط خیرین مدرسه‌ساز تهیه و به تدریج از امروز تا ۲۵ رمضان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار