استاندار یزد:

کمک‌های مومنانه یک رزمایش ماندگار را رغم زدند

محمد علی طالبی گفت: با فرمایش رهبر انقلاب، نیروهای مسلح به خصوص سپاه به میدان آمدند و یک رزمایش ماندگار را رقم زدند و ما شاهد مساعدت بسیار خوبی به خانواده‌های نیازمند بودیم.
کد خبر: ۳۹۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ - 09May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز در مسجد حظیره آغاز شد، اظهار داشت: ما در یزد یکی از استان‌هایی بودیم که بیشترین درگیری را در جریان مواجهه با ویروس کرونا داشتیم، اما خوشبختانه در کنار جدیت و مسئولیت‌پذیری کادر درمان و مسؤلین، حضور مردم نیز بسیار مؤثر بود.

وی با بیان اینکه مردم در کنار دستگاه‌های مختلف مشارکت بسیار خوبی داشتند، عنوان کرد: جمع‌های مردمی شکل گرفت و کمک‌های بسیاری برای تجهیز بیمارستان‌ها جذب شد.

استاندار یزد گفت: موضوعی که باعث نگرانی شد بحث معیشت مردم بود؛ هرچند کرونا بیماری بود اما آثار اقتصادی در پی داشت و تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها تبعات اقتصادی به دنبال داشت که هیچ نهاد و ارگانی نمی‌توانست پاسخگوی آن باشد.

طالبی خاطرنشان کرد: بعد از فرمایش رهبر انقلاب، نیروهای مسلح به خصوص سپاه به میدان آمدند و یک رزمایش ماندگار را رقم زدند و ما شاهد مساعدت بسیار خوبی به خانواده‌های نیازمند بودیم.

وی افزود: مردم هم کمک خوبی کردند و تلاش شد آسیب کمتری به خانواده‌ها وارد شود و بخش زیادی از نگران‌های مسؤلین را برطرف کرد.

استاندار یزد بیان کرد: ابعاد مشکلات اقتصادی که داریم به گونه‌ای است که نباید خیلی انتظار داشته باشم مشکلات از بین رفته باشد بلکه باید این روحیه را حفظ کنیم و این حرکات تداوم داشته باشد.

طالبی با بیان اینکه بحران کرونا ظرفیت‌های خیلی از نهادها را نشان داد، تأکید کرد: در نگاه مردم شاید سپاه را نهاد نظامی می‌دانستند اما در جریان کرونا متوجه شدند که این نهاد چطور در متن حامعه حضور دارد و دوشادوش مردم و خیرین به رفع مشکلات کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: برای آینده استان یزد می‌توانیم از بسیاری از ظرفیت‌های استان که در بحران کرونا شناخته شدند استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار