فرمانده سپاه الغدیر یزد:

قریب به ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قریب به 16 هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ - 09May 2020

به گزارش دفاع‌‌پرس از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز در مسجد حظیره آغاز شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع)، اظهار داشت: حضرت امام فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

وی افزود: با شیوع کرونا و با تدبیر همه مسئولین و همه احاد و اقشار جامعه و ادارات و با تدبیر امام جمعه محترم استان، قرارگاه مواسات شکل گرفت.

فرمانده سپاه الغدیر عنوان کرد: این اقدام با همکاری مجمع خیرین، بهزیستی و فرمانداران و در مرکز استان با محوریت آیت‌الله ناصری و در شهرستان‌های استان نیز با محوریت ائمه جمعه انجام شد.

پورشمسی با بیان اینکه سپاه باید همیشه در کنار بقیه مردم و دستگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی باشد، اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه، ۹ هزار و ۹۸۰ بسته تهیه شد و بین همه کسانی که به نوعی نیاز داشتند توزیع شد و در مرحله دوم ۱۵ هزار و ۹۰۰ بسته در سراسر استان توزیع خواهد شد و سومین مرحله نیز در آستانه عید فطر برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: از بسیجیان، خیران، اصناف، کسبه و کارگران که زحمت کشیدند و کمک کردند این اتفاق رقم بخورد، تشکر می کنم و امیدوارم این اقدام به کسانی که در جریان کرونا آسیب دیدند، کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار