امام جمعه بردسکن:

رزمایش «کمک مومنانه» تجلی دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام علی اصغر امینی گفت: سیل همدلی و همراهی مردم برای حضور در رزمایش «کمک مومنانه» یادآور روزهای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۹۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ - 09May 2020

حجت‌الاسلام‌ «علی اصغر امینی» امام جمعه شهرستان بردسکن در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بردسکن، اظهار داشت: اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در سه مرحله برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این رزمایش، کلیه خانواده‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا از لحاظ معیشتی آسیب دیدند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبودند شناسایی شدند.

امینی با بیان اینکه تا کنون 90 درصد از خانواده‌های نیازمندی که شناسایی شده‌اند بسته معیشتی دریافت کردند، بیان داشت: در مرحله اول رزمایش که قبل از ماه مبارک رمضان به اجرا در آمد، 1300 بسته معیشتی به ارزش 660 میلیون تومان که با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت توسط مردم و خیرین و بسیج تهیه شده بود بین نیازمندان توزیع شد.

امام جمعه بردسکن در خصوص اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه گفت: در مرحله دوم این رزمایش که به تازگی صورت گرفت، 2 هزار و دویست بسته معیشتی از طریق سپاه ناحیه بردسکن بین نیازمندان توزیع شد.

امینی ادامه داد: امروز نیز همزمان با ولات امام حسن مجتبی (ع) 1200 بسته معیشتی که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی و مساعدت‌های مردمی و خیرین تهیه شده بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه را پایان ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان مرکز نیکوکاری ثامن‌الائمه (ع) مسجد جامع بردسکن اقدام به توزیع 4 هزار پرس غذا گرم کرده است که تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت. همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیز تا کنون 7500 پرس غذای گرم بین جامعه هدف توزیع کرده است.

امام جمعه بردسکن در پایان گفت: سیل همدلی و اخلاص‌های مومنانه که در سطح شهرستان ایجاد شده، واقعا ستودنی است و کمک‌های مردمی و مساعدت دستگاه‌ها که در مساجد شهرستان ساماندهی و توزیع می شود یادآور روزهای دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار