امام جمعه اهواز خبر داد؛

توزیع 50 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه خوزستان

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه 250 هزار بسته معیشتی توزیع شده است گفت: در مرحله سوم این طرح 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ - 09May 2020

توزیع 50 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مرحله سوم توزیع اقلام معیشتی امروز تحت عنوان «رزمایش مواسات و کمک مومنانه» قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خوزستان با حضور مسئولان استانی در مهدیه اهواز آغاز شد.

در ابتدای این رزمایش حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام‌جمعه اهواز اظهار داشت: پس از سخنرانی امام‌خامنه‌ای (مدظله العالی) که در نیمه شعبان دستور رزمایش مواسات را صادر کردند، همه نهادهای انقلابی و مردم خیر برای کمک به مردم آسیب‌دیده از کرونا پای کار آمدند. به همین منظور قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با هدف کمک به مردم نیازمند در استان تشکیل شد.

وی افزود: امروز مرحله سوم رزمایش از سوی قرارگاه در قالب بسته‌های غذایی آغاز و این بسته‌ها در کل استان توزیع می‌شود. مطابق برنامه‌ریزی‌ها مقرر است این قرارگاه 250 هزار بسته غذایی توزیع کند و در این مرحله نیز 50 هزار بسته توزیع شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تاکید کرد: این رزمایش به شکل دقیق در شهرستان ها در حال اجرا است و سعی شده از موازی‌کاری پرهیز شود. نیازمندان براساس کدملی و دقیق شناسایی شدند تا به همه نیازمندان این بسته‌ها ارسال شود.

وی ادامه داد: رزمایش مواسات به توزیع بسته‌های غذایی محدود نیست و فعالان مساجد بسیاری از صنوف و کسبه و افرادی را که در پرداخت اجاره‌بها مشکل دارند شناسایی کردند و ذیل این رزمایش به این افراد نیز کمک‌رسانی می‌شود. افرادی که اقساط عقب افتاده بانکی دارند و دچاری بیماری خاص هستند نیز در رزمایش مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها