سردار ارجمندی‌فر:

خدمت به مردم افتخار بزرگی برای قرارگاه حمزه سیدالشهدا است

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) شمالغرب کشور گفت: این قرارگاه خدمت به مردم را افتخار بزرگی می‌داند و این خدمت محرومیت‌زدایی، جنگ، جبهه سلامت و سایر حوزه‌ها را شامل می‌شود و محدودیتی برای آن وجود ندارد.
کد خبر: ۳۹۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ - 09May 2020

خدمت به مردم افتخار بزرگی برای قرارگاه حمزه سیدالشهدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار مجید ارجمندی‌فر، جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) شمالغرب کشور، امروز در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در حسینیه ثارالله ارومیه اظهار داشت: سپاه حمزه سیدالشهدا برای ایجاد امنیت پایدار تلاش می‌کند و این قرارگاه خدمت به مردم را افتخار بزرگی می‌داند و این خدمت محرومیت‌زدایی، جنگ، جبهه سلامت و سایر حوزه‌ها را شامل می‌شود و محدودیتی برای آن وجود ندارد.

وی با اشاره به اهدای یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان‌های آذربایجان غربی و کردستان افزود: از این تعداد یک هزار سری به نوعروسان آذربایجان‌غربی و مابقی به نوعروسان کردستان اهدا می‌شود.

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) شمال‌غرب کشور ادامه داد: در راستای لبیک به امر رهبری در مرحله اول کمک‌های مومنانه در آذربایجان‌غربی ۲۰۰هزار بسته معیشتی و در سری دوم آن نیز ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان با حفظ کرامت انسانی توزیع می‌شود.

رزمایش کمک مومنانه نشانه همدلی مردم ایران است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این رزمایش با بیان اینکه سپاه مانند همیشه در کنار مردم و خادم آنها خواهد بود، عنوان کرد: رزمایش کمک مومنانه نمونه‌ای از اتحاد و همدلی مردم ایران است که در اوج بحران‌ها به یاری همدیگر شتافته و از همدیگر حمایت می‌کنند.

سردار حبیب شهسواری تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه در ماه رمضان در سه مرحله انجام می‌شود که تاکنون دو مرحله آن اجرا شده و مرحله سوم آن در دهه سوم ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

رزمایش کمک مومنامه مشارکتی تاریخی است

استاندار آذربایجان‌غربی هم در این مراسم با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه مردم استان در قالب ستاد مشارکت‌های مومنانه تجلی عظیم همدلی و مشارکت تاریخی است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف اجرایی، ائمه جمعه، سپاه شهدا، سازمان‌های مردم نهاد، مساجد و حسینیه‌ها در جذب و توزیع بسته‌های معیشتی کار بزرگی انجام داده‌اند.

محمدمهدی شهریاری با تشکر از همکاری و همدلی مردم در مبارزه با کرونا گفت: مدیریت استان در مبارزه با کرونا نیز قابل قبول بوده و تا حدودی کرونا در این استان مهار شده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار