وصیت‌نامه شهید «حجت فتوره‌چی»؛

خودتان را برای آزادی کربلا و قدس عزيز آماده کنيد

در وصیت‌نامه شهید حجت فتوره‌چی در خطاب به مردم آمده است که خودتان را برای آزادی کربلا و قدس عزیز آماده کنید که شهدا در انتظار خبر پیروزی هستند.
کد خبر: ۳۹۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ - 10May 2020

خودتان را برای آزادی کربلا و قدس عزيز آماده کنيد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید «حجت فتوره‌چی» در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید: خودتان را برای آزادی کربلا و قدس عزيز آماده کنيد که شهدا در انتظار خبر پيروزی هستند، بدانيد که با جبهه آمدن‌تان لرزه بر اندام ابر قدرت‌ها می‌اندازيد.

وصيت‌نامه شهید خطاب به همسرش

اميدوارم با صبر زينب گونه‌ای بتوانی خودت را راضی به نبودن من بكنی و بتوانی اندكی از مصيبت و درد زينب (س) را درک كرده باشی.

فريده خوبم من كه نتوانستم همسر خوبی برای تو باشم، تو با اينكه از اول ازدواج‌مان از پدر و مادرت دور شدی توانستی با تحمل دوری از خانواده‌ات و غريبی باز هم تكليف خود را در همسری خوب ادا كنی كه ان شاءالله مورد قبول خداوند متعال می‌گردد.

فرزندمان را هر اسمی كه خواستی نامگذاری كن و جوری تربيتش كن كه دنباله‌‌رو صاحب اسمش باشد.

بار الها روز اوّل ماه محرّم است با چشمانی گريان و با گامهايی لرزان و روحی پرالتهاب جهت طلب عفو و به اميد رضايت رو به درگاهت ايستاده‌ام خود می‌دانی برای چيست ولی می‌خواهم با زبان ناله بگويم، خدايا من بغير تو کسی را ندارم، تويی صاحب من، تويی خالق من، تويی معبود و اميد من، تويی که درهايت به تمام توبه کنندگان باز است، خدايا توبه مرا بپذير، خدايا بيامرز مرا به گناهانی که از من آگاهتری، ببخش مرا به پيمانهايی که با تو بستم و ليکن بدان عمل نکردم خداوندا تو را به عزّت و شرف خانم فاطمه زهرا(س) از گناهانم بگذر.

وصيت نامه‌ شهید خطاب به آقا امام حسين (ع)

عجب روزی قلم به دست گرفته‌ام، روز اوّل محرّم، ماه پيروزی خون بر شمشير، ماه نشانگر حماسه‌های اسلام، ماه شهادت سرور شهيدان حسين ابن علی(ع)؛

«السلام عليک يا ابا عبدالله و علی‌الارواح الّتی حلّت بفنائک، السلام علی‌الحسين و علی علی بن الحسين و علی اولادالحسين و علی اصحاب‌الحسين»

يا ابا عبدالله سه سال است که با ديگر پاسداران در جبهه ها از اسلام دفاع می‌کنيم و بوی کربلايت رزمندگان را ديوانه کرده است.

يا حسين مظلوم چقدر هستند کسانی که مثل من منتظر آزادی حرم پاکت هستند و چقدر از رزمندگانی در اين مسير در آرزوی ديدنت به خون خود غلطيده‌اند.

يا امام حسين خيلی آرزو دارم که در کنار حرمت، حرم شش گوشه‌ات، برای مظلوميّتت و مصيبتت در عاشورايت گريه و زاری کنم، باری برای دومّين بار و اين بار صدای «هل من ناصر حسين» در دشت‌های ايران طنين افکند و ياران خود را دوباره طلبيد، پير و جوان از تمام نقاط به اين ندا لبيک گفت من هم يکی از مشتاقان، برای رضای خدا در اين دشت سرازير شدم، خود می‌دانستم که لايق نيستم ولی به خودم فشار آوردم که شايد از اين ندا بهره‌ای داشته باشم، در اين دشت خونين دفعاتی پاهايم سست شدند که فقط با ياد خدا و به ياد تشنه لب کربلا و ياد مادران جگر سوخته شهداء و ياد ناله‌های يتيمان شهداء دوباره مرا به قرب الهی بلند کرد.

«الا بذکر الله تطمئن القلوب»

توصیه شهید فتوره‌چی به مردم

خدايا من برای رضای تو به اين هجرت قدم گذاشتم، تو هم در اين هجرت راهنمايم باش، ملّت عزيز و از جان گذشته اسلام بخود آیيد که مبادا از خدا غافل باشيد و جبهه ها را فراموش کنيد تازه اوّل کار است، رهنمود امام عزيزمان را به ياد آوريد که فرمودند: راه قدس از کربلا می‌گذرد.

خودتان را برای آزادی کربلا و قدس عزيز آماده کنيد که شهداء در انتظار خبر پيروزی هستند، بدانيد که با جبهه آمدن‌تان لرزه بر اندام ابر قدرت‌ها می‌اندازيد و خدا و آقا امام زمان(عج) را از خودتان راضی و خشنود می‌کنيد.

يار و ياور حسين زمان خمينی بت‌شکن باشيد، در نماز جمعه‌ها و دعای کميل‌ها برای رزمندگان و جنگ بيشتر دعا کنيد، روحانيت متعهّد را ياری نماييد که تنها قشری است که به شرق و غرب وابسته نمی‌شوند، از تهمت و افتراء بپرهيزيد که آفت انسان است، سعی کنيد هميشه امر به معروف و نهی از منکر کنيد، به نماز و دعاهای‌‌تان تکيه کنيد که عامل پيروزی بر نفس است، سپاه پاسداران اين نهاد جوشيده از ملّت را حمايت کنيد.

در آخر برای خودم طلب عفو می‌نمايم، خداوند توفيق عمل به احکام آن و اطاعت از ولايت فقيه را به شما نصيب فرمايد.

خدا نگهدارتان

حجت فتوره‌چی

اوّل محرم 62

امام خمينی: «ما تمامی عزيزانمان را فدای اسلام می‌کنيم»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار