همزمان با ولادت کریم اهل بیت (ع) انجام شد؛

آغاز به کار قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید مدافع حرم «احمد گودرزی»

همزمان با ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام (ص) گروه جهادی شهید مدافع حرم «احمد گودرزی» با هدف محرومیت‌زدایی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و اقتصادی در استان گیلان، بخش «عمارلو» آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۹۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ - 10May 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با توجه به همه‌گیری ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و پس از فراخوان، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) به جهت کمک به افراد آسیب‌دیده و با اعلام آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه ازسوی معظم له، گروه جهادی شهید «احمد گودرزی» در منطقه «عمارلو» بخش «رودبار» استان گیلان تاسیس شد.

پس از اخذ تاییدیه و مجوز ستاد کل نیرو‌های مسلح، گروه مذکور زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده و برای شروع به همت خیرین عزیز تعداد ۴۰ بسته معیشتی را به ارزش ۱۵ میلیون تومان (همزمان با ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام) بین نیازمندان آن منطقه توزیع کرد.

باتوجه به حضور سازنده این گروه جهادی در منطقه عمارلو و برآورد اولیه نیاز‌های اهالی این روستا، در آینده‌ای نزدیک جهت مرتفع شدن نیازمندی‌ها، اقدامات لازم توسط این گروه جهادی انجام خواهد گرفت؛ همچنین خیرین گرامی جهت واریز کمک‌های نقدی خود می‌توانند به این گروه جهادی از طریق شماره حساب حقوقی ۶۲۷۳۸۱۱۱۵۰۴۴۲۴۰۵ متعلق به گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی اقدام کنند.

آغاز به کار قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید مدافع حرم «احمد گودرزی»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها