کتاب «کاش برگردی» منتشر شد

کتاب «کاش برگردی» تازه‌ترین اثر نویسنده کتاب تحسین شده «یادت باشد» منتشر شد.
کد خبر: ۳۹۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ - 10May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، کتاب «کاش برگردی» خاطرات شهید مدافع حرم «زکریا شیری» به قلم نویسنده جوان و توانمند قزوینی «محمد رسول ملاحسنی» منتشر شد.

نویسنده این کتاب که قبلا با کتاب «یادت باشد» نگاهی عاشقانه به زندگی مدافعان حرم داشته است این بار در کتاب «کاش برگردی» در نگاهی تازه، داستان زندگی شهدای مدافع حرم «زکریا شیری» را از زبان مادر شهید به روایت می نشیند و در صفحات مختلف نکات تربیتی یک زندگی ساده را با روایتی داستانی و جذاب تقدیم خوانندگان می کند.

کتاب یادت باشد پنجره‌ای عاشقانه بود برای از خود گذشتن و کتاب کاش برگردی پنجره‌ای مادرانه است برای از کجا آمدن کاش برگردی روایت تربیت حمیدها و زکریاهای عصر ماست.

کتاب «کاش برگردی» توسط انتشارات شهید کاظمی و و در قطع رقعی منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است؛

دستش را که گرفتم یخ کرده بود، پاهایش می لرزید، رو به من گفت: عزیز نمی تونم راه برم، منو بغل می کنی؟

یک دستی فاطمه را بغل کردم و با دست دیگرم دوچرخه اش را گرفتم و راه افتادم، فاصله زیادی تا خانه نبود ولی آن چند دقیقه خیلی سخت گذشت، فاطمه محکم دستانش را دور گردن من انداخته بود و آرام اشک می ریخت و من مجبور بودم مثل همیشه نقش مادری را بازی کنم که قرار است سنگ صبور این خانواده باشد.

هر چه جلوتر می رفتیم فاطمه محکم تر مرا بغل می کرد، می دانستم آغوش پدر می خواهد، حال خودم هم تعریفی نداشت، غربت خودم و دختر شهید را حس می کردم و روزهای سختی که قرار است بعد از این داشته باشیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها