سردار قنبری خبر داد؛

درگیری سنگین پلیس «ایرانشهر» با سوداگران مرگ/ کشف بیش از ۴ تُن مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن متلاشی کردن یک باند مسلحانه قاچاق، چهار تُن و ۲۲۸ کیلو مواد افیونی کشف کردند.
کد خبر: ۳۹۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ - 10May 2020

درگیری سنگین پلیس «ایرانشهر» با سوداگران مرگ/ کشف بیش از ۴ تُن مواد افیونیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به سرنخ‌هایی مبنی بر ورود محموله سنگین مواد مخدر، از مرز‌های جنوب شرق کشور به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی در مناطق صعب العبور شهرستان ایرانشهر سرانجام صبح امروز اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با دو دستگاه وانت نیسان در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی محور‌های کوهستانی منطقه «ابتر» اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار قنبری عنوان کرد: در این عملیات نفس گیر که دو ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود، ضمن به آتش کشیدن خودرو‌ها با استفاده از کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه ۴ تُن و ۲۲۸ کیلو تریاک و سوخته تریاک شامل: ۳ تُن و ۷۰۰ کیلو سوخته تریاک و ۵۲۸ کیلو تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه این محموله بزرگترین محموله کشف شده در سال جاری بوده، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار