مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

اپلیکیشن سروش کردستان در راستای ترویج فرهنگ و ایثار راه اندازی شد

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان گفت: اپلیکیشن سروش کردستان با حمایت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۹۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 10May 2020

اپلیکیشن سروش کردستان در راستای ترویج فرهنگ و ایثار راه اندازی شدسردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کردستان اظهار داشت: اپلیکیشن سروش کردستان با حمایت اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

وی گفت: بخش‌های اخبار، افلاکیان، ادبیات، نقش زنان و روحانیت در دفاع مقدس، پیشکسوتان و هنری از مواردی است که در این اپلیکیشن در قسمت‌های مختلف وجود دارد.

این مسئول به کارکرد هر یک از بخش های این اپلیکیشن اشاره کرد و بیان داشت: در قسمت بخش اخبار می توان از آخرین اخبار حوزه دفاع مقدس در استان کردستان با خبر شد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خاطرنشان کرد: در بخش افلاکیان می‌توان با زندگی‌نامه شهدای استان کردستان که به صورت تصاویر وجود دارد، آشنا شد.

وی ادامه داد: بخش ادبیات شامل تولیدات ادبی در قالب کتاب، نشریات وکتاب های صوتی تولید شده در استان در حوزه دفاع مقدس، در نقش زنان در دفاع مقدس هم با زندگی نامه بیش از ۵۰۰ شهیده زن استان آشنا خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: در بخش «نقش روحانیت در دفاع مقدس» هم با تمثال مبارک ۵۲ شهید ماموستا و روحانی استان کردستان آشنا خواهند شد و در ادامه نیز در جریان اخبار و اطلاعات این حوزه قرار می‌گیرند.

مالکی تصریح کرد: در بخش پیشکستوتان هم آخرین اخبار و اطلاعات در حوزه پیشکسوتان و در بخش هنری هم تمام اقدامات صورت گرفته در حوزه هنر با محتوای اتفاقات بومی استان از جمله فیلم، عکس، موشن گرافیک، انیمیشن، کتاب صوتی و بقیه موارد بارگذاری خواهد شد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در پایان متذکر شد: آدرس این اپلیکیشن http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.hefzasar.kurdestan&ref=share است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار