رئیس کمیته فضای مجازی کنگره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید به وظایف سازمانی محدود ‌شود

حسن گوهرپور گفت: کار برای شهدا یک امر قلبی و اعتقادی است و باید فارغ از وظایف سازمانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.
کد خبر: ۳۹۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 10May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «حسن گوهرپور» رئیس کمیته فضای مجازی کنگره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه توجه اعضای این کمیته به میل و رغبت قلبی مردم نسبت به مقوله شهادت بسیار مهم است، اظهار داشت: در همین راستا ما با مسئولیتی که در حوزه اجتماعی بر عهده داریم باید بتوانیم آثاری فاخر و اثربخش تولید کنیم.

وی افزود: انتظار می‌رود نمایندگان دستگاه‌هایی که در این کمیته عضویت دارند آنچنان که شایسته است امکانات دستگاه را برای تولید آثاری در زمینه انیمیشن، بازی موبایلی و ... بسیج کنند تا بتوانیم کاری در خور شأن شهدا انجام دهیم.

گوهرپور در پایان گفت: کار برای شهدا یک امر قلبی و اعتقادی است و اعضای این کمیته باید فارغ از وظایف سازمانی خود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز اهداف بلند این کنگره تلاش کنند.

در ابتدای این نشست، «عبدالله امینی‌فر» مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) و دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این کمیته بیان داشت: پس از بررسی‌های صورت گرفته فعالیت‌ها در هفت بخش اپلیکیشن، تلویزیون اینترنتی و پادکست‌، انیمیشن، کمپین‌، هدایت شخصیت‌های پرمخاطب مجازی، بازی‌های موبایلی و استارتاپ ویکندها برای این کمیته پیش بینی شده است.

در این نشست که نمایندگانی از سپاه امام رضا (ع)، صدا و سیما، پلیس فتا، پارک علم و فناوری، مرکز خدمات حوزه علمیه، دانشگاه فردوسی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، اداره‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور داشتند، تولید اپلیکیشن، برنامه تلویزیون اینترنتی و پادکست‌های صوتی، انیمیشن، راه اندازی کمپین‌های انس با شهدا، هدایت شخصیت‌های پرمخاطب مجازی، تولید بازی‌های موبایلی و ایجاد استارتاپ ویکندها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته عنوان شد.

کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی سال ۱۴۰۰ در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار