فرمانده سپاه صاحب الزمان شهرستان دیلم خبر داد؛

برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در دیلم

سرهنگ «اسلام مرادی» گفت: همزمان با میلاد باسعادت امام حسن (ع)  ۱۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا به همت سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین شهرستان دیلم توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ - 10May 2020

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، سرهنگ «اسلام مرادی» فرمانده سپاه صاحب الزمان شهرستان دیلم در خصوص توزیع بسته‌های کمک مومنانه در دیلم اظهار داشت: در ادامه مرحله اول کمک‌های مواسات و  مومنانه مردم شهرستان دیلم همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن (ع) ۱۳۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان شامل برنج، گوشت، مرغ منجمد، خرما، حبوبات، رب گوجه، سویا و روغن بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا به همت سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین شهرستان دیلم توزیع شد.

وی گفت: به همت حوزه های مقاومت بسیج، پایگاه‌های بسیج و سازمان‌های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیسیتی و خیرین شهرستان مراحل شناخت خانواده‌های نیازمند در محلات شهر و روستاهای تابعه انجام شده است.

مرادی بیان داشت: در مرحله اول این کمک‌ها و در آغاز ماه مبارک رمضان نیز بسته‌های معیشتی بین بیش از ۷۰۰ خانواده نیازمند توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در سومین و آخرین مرحله این رزمایش همزمان با عید سعید فطر، این بسته‌ها بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان شهرستان دیلم افزود: از دیگر کارهایی که سپاه و بسیج دیلم در این ایام انجام داده است می‌توان به ایجاد آشپزخانه و تامین غذای نیروهای کنترل ورودی و خروجی شهرستان، تولید ماسک، دستکش، لباس‌های پرستاری و پزشکی، ضد‌عفونی و گندزدایی نقاط مختلف شهر و روستاهای اطراف می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار