فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر:

تلاش می‌کنیم تا پایان بحران کرونا در کنار نیازمندان باشیم

سرهنگ حسین نیسی زاده گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم تا پایان بحران کرونا نسبت به ادامه خدمات مومنانه در خصوص تهیه و توزیع کمک‌های معیشتی یاریگر نیازمندان باشیم.
کد خبر: ۳۹۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ - 10May 2020

تلاش می کنیم تا پایان بحران کرونا در کنار نیازمندان باشیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «حسین نیسی زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر امروز در خصوص انجام مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: به لطف پروردگار و همت جهادی حاکم بر استان خوزستان و شهرستان شوشتر قریب به سه هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش سراسری همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، خرما و ماکارونی بودند که بین نیازمندان توزیع شدند.

وی ضمن تقدیر از تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص دغدغه ایشان جهت رسیدگی به اقشار آسیب پذیر که منجر به همایش همدلی و کمک مومنانه در کشور شد، افزود: از ابتدای این طرح تاکنون بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر ادامه داد: این طرح با همکاری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان خوزستان، هئیت رزمندگان اسلام شهرستان شوشتر، موسسه های خیریه، حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گروه های جهادی و نیکوکاران در شهرستان شوشتر اجرا شده است.

سرهنگ نیسی زاده در پایان از همه کسانی که نسبت به شناسایی افراد و خانواده های آسیب پذیر و نیازمند شهرستان شوشتر تلاش کردند و همچنین نسبت به توزیع بسته های معیشتی شرکت جهادی داشته و دارند، تشکر کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم تا پایان بحران کرونا نسبت به ادامه خدمات در خصوص تهیه و توزیع این گونه کمک ها یاریگر نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار