فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد؛

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه

سردار «علی رزمجو» گفت: در مرحله نخست 35 هزار بسته غذایی و در مرحله دوم 40 هزار بسته معیشتی میان مردم نیازمند استان بوشهر توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ - 10May 2020

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در بوشهر اظهار داشت: در مرحله نخست 35 هزار بسته غذایی و در مرحله دوم 40 هزار بسته معیشتی میان مردم نیازمند استان بوشهر توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسته معیشتی در مرحله دوم همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین فقرا، مستضعفین و کسانیکه در زمینه ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده‌اند تقسیم شد گفت: در مجموع از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تا قبل از آغاز این رزمایش توسط مردم سخاوتمند استان بوشهر 130 هزار بسته مواد غذایی تهیه و توزیع شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته‌های هشت گانه در برگزاری رزمایش کمک مومنانه در استان بوشهر عنوان کرد: برای انجام رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه قرارگاهی در استان بوشهر به ریاست آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و عضویت سایر مسئولان استان تشکیل شد که هشت کمیته مختلف در این قرارگاه برای برگزاری این رزمایش راه‌اندازی شد.

رزمجو مسئولیت کمیته جمع‌آوری و تقسیم بسته‌های معیشتی این رزمایش را  بر عهده سپاه دانست و بیان کرد: سپاه این بسته‌های معیشتی را بین افراد واجدالشرایطی که قبلاً نامشان در بانک اطلاعات سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) ثبت شده است، توزیع کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار