برگزاری جلسه شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس استان اردبیل

جلسه شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس با موضوع برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ - 11May 2020

برگزاری جلسه شورای راه بردی زنان در دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اولین جلسه شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس در سال جاری امروز با حضور اعضای شورا در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «فریبا محمدلو» مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بانوان ایثارگر را بهترین الگو برای زنان و دختران امروز دانست و گفت: این جلسه ویژه کمیته‌های تخصصی بانوان در راستای برگزاری برنامه‌های این قشر است و ادارات باید برنامه های خود را برای تصویب و بررسی ارائه دهند.

در ادامه جلسه «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل ن با بیان اینکه همه برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس در استان باید در قالب گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس باشد عنوان کرد: جلسه اخیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با حضور استاندار با هدف بررسی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد و برکات حاصل از آن جلسه را در طول سال شاهد خواهیم بود.

در ادامه جلسه حاضران به ارائه برنامه‌های خود در خصوص گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حوزه بانوان پرداختند و برنامه‌‌ها مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها