مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

«ما قوی هستیم» از مهمترین پیام‌های دفاع مقدس به ملت ایران است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: شعار محوری سال 1399 «ما قوی هستیم» از مهمترین پیام‌های دفاع مقدس به ملت ایران است.
کد خبر: ۳۹۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ - 11May 2020

«ما قوی هستیم» از مهمترین پیام های دفاع به ملت ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل امروز در جلسه شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل گفت: شعار محوری سال 1399 «ما قوی هستیم» از مهمترین پیام‌های دفاع مقدس به ملت ایران است.

واحد با بیان اینکه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 250 عنوان برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده افزود: برنامه‌های مختلفی را در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه بانوان اجرا خواهیم کرد که اسوه‌های صبر و مقاومت، همایش پیام آوران عاشورایی، طرح طلایه داران شفا، هر خانه یک پرستار و تولید 40 عنوان کتاب از خاطرات مادران شهدا، همسران رزمندگان، آزادگان و جانبازان 70 درصد از جمله اهم برنامه‌ها هستند.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان اردبیل گفت: دیدار‌های گسترده‌ای را از مادران و همسران شهدا در طول سال جاری پیش‌بینی کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم به همه این عزیزان سر بزنیم.

واحد عنوان کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه بهداشتی نگاه جدی ما در برگزاری برنامه‌ها علاوه بر رعایت توصیه‌های بهداشتی، حضور پررنگ در فضای مجازی است که برای این امر تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار