معاون هماهنگ کننده سپاه كرمانشاه:

ملت ایران در رزمایش مومنانه با همدلی تمام پای کار آمدند

سرهنگ پاسدار «مجتبی بیاتی» گفت: به دنبال فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با رزمایش مومنانه ملت ایران با همدلی تمام پای کار آمدند.
کد خبر: ۳۹۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 11May 2020

ملت ایران در رزمایش مومنانه با همدلی تمام پای کار آمدندبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مجتبی بیاتی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم رزمایش همدلی که به همت سازمان بسیج رسانه و مرکز افق آستان سیده فاطمه (س) انجام شد، اظهار داشت: به دنبال فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با رزمایش مومنانه ملت ایران با همدلی تمام پای کار آمدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: اولین ارگانی که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا لبیک گفت بسیج بود و به دنبال آن همه ملت به میدان آمدند.
 
وی خاطر‌نشان کرد: در این خصوص ترویج فرهنگ گرانقدر انفاق، کمک و یاری به همنوعان و نیازمندان مهم‌تر از این بسته‌های معیشتی است.
 
بیاتی گفت: این کمک‌های جزیی که در نقطه نقطه این کشور انجام می‌شود علاوه بر اینکه کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند محسوب می‌شود برکت عظیمی را در جامعه ایجاد می‌کند.
 
این مسئول فرهنگ کمک به همنوعان را که در کشور شکل گرفته بسیار با اهمیت دانست و بيان داشت: این فرهنگ در دین ما ریشه دارد و امیدواریم بتوانیم در تمام مقاطع مختلف و همیشه ایام این اقدام خداپسندانه را ادامه دهیم.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه امروز کمک‌ها محله محور شده و خیرین در محله‌های مختلف نیز دست به کار شده‌اند.
 
وی تصریح کرد: باید همه تلاش ما این باشد که مردم اعتمادشان نسبت به انقلاب و ارزش‌های انقلاب روز به روز بیشتر شود.
 
بیانی متذکر شد: بدون شک چنین حرکات انسان دوستانه‌ای در سراسر کشور، یاس و نا‌امیدی دشمنان در برنامه‌ها و دسیسه‌هایی که برای ما دارند، در بر خواهد داشت.
 
انتهای پيام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار