بختیاری خبر داد؛

کمک ۹۱۱ میلیارد تومانی خیرین به ایتام

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از کمک ۹۱۱ میلیارد تومانی خیرین در سال گذشته به ایتام خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ - 11May 2020

کمک ۹۱۱ میلیاردی خیرین به ایتام کمیته امداد/ باید به سمت و سویی بریم که درآمد مشاغل خانگی باثبات شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در مراسم جمع‌آوری کمک‌های اساتید بسیجی کشور که در چهارچوب جنبش استادی ایران برگزار شد، اظهار داشت: این اقدام هوشمندانه و به موقع اساتید بسیجی خوشحال‌کننده و کار بسیار پسندیده‌ای است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های ما تقویت اشتغال خانگی است، افزود: بخش عمده‌ای از مددجویان کمیته امداد خانم‌های سرپرست خانوار هستند و این نیت که شما در خصوص اشتغال دینی دارید، برای ما مهم است.

رئیس کمیته امداد عنوان کرد: با نوآوری باید به سمت و سویی برویم که درآمد مشاغل خانگی باثبات شود؛ اگر بتوانیم بر روی مشاغل خانگی تمرکز داشته باشیم، می‌توانیم موفق باشیم.

بختیاری با بیان اینکه به کارآفرینانی که ۱۰ مددجوی کمیته امداد را به‌کارگیری کنند، وام ۵۰۰ میلیون تومانی اعطا خواهد شد، گفت: ما در توانمندسازی مددجویان مسئولیت داریم و باید بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی همچنین در خصوص طراح اکرام ایتام بیان کرد: هم‌اکنون ۷۱۰ هزار و ۲۶۵ حامی در کمیته امداد داریم که به ۲۹۴ هزار و ۲۴۳ یتیم کمک می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از کمک ۹۱۱ میلیارد تومانی خیرین در سال گذشته به ایتام خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۲۴ هزار و ۴۳۲ تیم در کمیته امداد وجود دارند که نیازمند حامی هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها