سرپرست حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج:

فاز سوم دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود

«مرتضی منتظر» از اجرای فاز سوم دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در این فاز 60 پرونده علمی تشکیل و 60 مقاله تدوین می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ - 11May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «مرتضی منتظر» سرپرست حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج امروز در نشست کمیته «آموزش، پژوهش، اسناد و مدارک دفاع مقدس» کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سال 99 مقارن با 40 سالگی دفاع مقدس ملت ایران است و بر همین اساس، برنامه‌هایی جهت گرامی‌داشت این مناسبت مهم پیش‌بینی شده که لازم است اعضای این کمیته در اجرای این برنامه‌ها همکاری کنند.

وی با تشریح مهم‌ترین وظایف کمیته «آموزش، پژوهش، اسناد و مدارک دفاع مقدس» افزود: جمع‌آوری همه اسناد دفاع مقدس (مکتوب و غیرمکتوب)، تشکیل دو تیم پژوهشی و نویسندگی در راستای محتواسازی و تدوین، تهیه نقش همه صنوف در دفاع مقدس و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف این کمیته است.

سرپرست حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج تشکیل تیم ساماندهی اسناد به منظور موضوع‌بندی، کاربرگ‌نویسی، اسکن، صحافی کتاب اسنادی و غیره و برگزاری دوره‌های ضمن خدمت آشنایی با دفاع مقدس ویژه کارکنان دولت را از دیگر وظایف این کمیته عنوان کرد.

منتظر همچنین از اجرای فاز سوم دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در این فاز، 60 پرونده علمی تشکیل و 60 مقاله تدوین می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار