مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برپایی 4 نمایشگاه اسنادی در کهگیلویه و بویراحمدی به مناسبت 40 سالگی دفاع مقدس

«سهراب رجایی» از برپایی چهار نمایشگاه اسنادی در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها 40 عکس و سند دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ - 11May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سهراب رجایی» مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته «آموزش، پژوهش، اسناد و مدارک دفاع مقدس» استان با اشاره به برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالروز دفاع مقدس، اظهار داشت: برپایی چهار نمایشگاه مستند اسنادی شامل 40 عکس و سند به مناسبت 40 سالگی دفاع مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی تدوین کتاب اسنادی نقش ادارات و سازمان‌های مرتبط با دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامی‌داشت 40 سالگی دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برای تدوین این کتاب، پیشنهاد می‌شود در فاز نخست، تدوین کتاب اسنادی نقش چهار ارگان شامل سپاه فتح، هلال‌احمر، جهاد کشاورزی و علوم پزشکی در دستورکار این کمیته قرار گیرد.

مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین پیشنهاد می‌شود خرید 40 عنوان و 120 نسخه کتاب دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور خاص و سایر اعضای کمیته به طور عام صورت گیرد.

رجایی از مشارکت کمیته «آموزش، پژوهش، اسناد و مدارک دفاع مقدس» کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری کنگره ملی اسناد و مدارک مکتوب، دیداری و شنیداری خبر داد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی با مشارکت حوزه هنری، کنگره شهدا و بنیاد شهید خبر داد و خواستار مشارکت اعضای کمیته «آموزش، پژوهش، اسناد و مدارک دفاع مقدس» در خرید سامانه جامع اسنادی شد.

مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تدوین 60 مقاله و تشکیل 60 پرونده علمی در قالب فاز سوم دانشنامه استانی دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های سال 99 عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها