پیام تسلیت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت جمعی از کارکنان نداجا

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی شهادت تعدادی از رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش در صیانت از آب‌های خلیج فارس و دریای عمان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ - 11May 2020

پیام تسلیت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت کارکنان نداجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت تعدادی از رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش در صیانت از آب‌های خلیج فارس و دریای عمان پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

رسول الله (صلى الله علیه و آله): «وإن شهید البحر له أجر شهیدی البر إن أفضل الشهداء عند الله أصحاب الوکوف»

شهادت جمعی از رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش در صیانت از مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران موجب اندوه و تأثر گردید. دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سال‌هاست که مداومت بر جهاد با خصم و تداوم خدمت عاشقانه به ملت را تکلیف توأمان خود می‌دانند و هر لحظه خود را مهیای تقابل با خصم می‌کنند. سحرگاه امروز قامت سرخ عزیزانی از این جمع شایستگان، در کسوت شهیدان آرمید که مردم عزیز سیستان و بلوچستان سال‌ها گواه حضور، همراهی، مردمداری و محرومیت‌زدایی‌هایشان بوده و در بیش از دو ماه گذشته نیز رزمایش مواسات و رژه خدمتشان را ستوده‌اند. این عزیزان شهید، سال‌ها با طوفان جنگیدند و قدرتمندانه و مقتدرانه ابهت پوشالی دشمن را به چالش کشیدند، و در مسیر تحقق عزت و اقتدار امت اسلامی و تأمین امنیت دریایی نظام مقدس اسلامی همواره ذکر «یالیتنی کنا معکم» را در ادمه راه اسلاف شهیدشان نجوا کردند.

اینک این فرزندان دلاور و رشید ملت ایران، مسیر شهادت را در رمضان ضیافت الهی تا آخر پیموده و نامشان را در جرگه شهیدان دریایی ثبت کردند.

شهادت همرزمان عزیزمان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش امیر دریادار حسین خانزادی، ملت شهیدپرور ایران و خانواده صبور و همرزمان دریادل این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و در آستانه لیالی مبارکه قدر و شهادت امیر مؤمنان (ع)، برای بازماندگانشان صبر و اجر مسئلت دارم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار