فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد؛

توزیع ۳ هزار و ۲۳۵ بسته معیشتی «کمک مومنانه» در محمودآباد

اسماعیل ابراهیم‌نژاد از توزیع سه هزار و ۲۳۵ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان شهرستان محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ - 11May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه محمودآباد امروز در جمع خبرنگاران از توزیع سه هزار و ۲۳۵ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

توزیع ۳ هزار و ۲۳۵ بسته معیشتی «کمک مومنانه» در محمودآباد

وی توزیع ۲۸ هزار و ۴۴۰ قرص نان، ذبح هفت راس گوسفند، هدیه کارت ۵۰۰ هزار تومان، ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض، توزیع ۴ هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم، توزیع ۵ هزار و ۱۷۰ بسته فرهنگی، ۲ هزار و ۱۰۰ افطاری، اهدای ۳ میلیون تومان جهت خرید دستگاه تنفسی برای بیماران سرطانی، اهدای ۶۰۰ هزار تومان جهت خرید دارو و اهدا ۴۱۸ بسته فرهنگی به روزه‌دار اولی‌ها را از جمله اقدامات دومین رزمایش کمک مومنانه برشمرد.

توزیع ۳ هزار و ۲۳۵ بسته معیشتی «کمک مومنانه» در محمودآباد

این مسئول از اجرای طرح تقدیر از روزه اولی‌ها با محوریت حوزه الزهرا (س) سپاه محمودآباد خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد انگیزه بین دختران و پسران نوجوانان روزه‌ اولی انجام شد.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه در این طرح از ۴۱۸ روزه‌دار اولی در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) تقدیر شد، افزود: بسته‌های تشویقی و فرهنگی شامل کتاب داستان، عکس شهدا، مطالب در مورد اهمیت روزه‌داری و اهمیت نماز بوده که بین آن‌ها توزیع شده است.

توزیع ۳ هزار و ۲۳۵ بسته معیشتی «کمک مومنانه» در محمودآباد

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: این طرح به صورت نمادین در روستای رودپشت با حضور ۱۴ نوجوان اجرا شده و بقیه هدایا توسط پایگاه‌های مقاومت تقدیم افراد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار