در پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان شهادت دریادلان «نداجا» را تسلیت گفت

سرهنگ «حجت‌ الله ناصرپور» در پیامی شهادت جمعی از کارکنان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناوچه «کنارک» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ - 11May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در پیامی شهادت جمعی از کارکنان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناوچه «کنارک» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ.

شهيد در اين دنيا نيز به مقام شهود حقيقت مي‎رسد و با بصيرت و يقين به سوي خداوند مي‎رود.

شهادت از برترین واژه های فرهنگ اسلامی و از مقدس ترین مفاهیم معارف الهی است. شهادت اوج کمال انسان است، آنگاه که انسان تمام هستی خود را یکجا نثار معبود می کند و قطره وجودش به دریای بیکران هستی مطلق می پیوندد.

شهيدان از گرامی ‎ترین گوهر و سرمايه خود می‎گذرند و آن را تقدیم خدا می‎كنند.

ملت شریف و جوانان با ایمان و سلحشور ما در این دوره ی پرمخاطره، با روحیه انقلابی، مجاهدت و شوق شهادت سال ها ایستادگی کردند و بارزمی جانانه، برگهای زرینی را در تاریخ پرفرازونشیب مردمان این سرزمین کهن به یادگار گذاشتند.

اینجانب شهادت جمعی از رزمندگان سپیدپوش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناو کنارک را به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، نایب بر حق ایشان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و همچنین خانواده‌های عزیز شهدای حادثه مذکورو به همه امت شهیدپرور ایران و به ویژه مردم بصیر و ولایت مدار لرستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای همرزمان شهیدانمان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار