وصیت‌نامه شهید «خداکرم فرامرزی»؛

قدس عزیز را از دست جنایتکاران صهیونیسم و اسرائیل غاصب نجات می دهیم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «خداکرم فرامرزی» آمده است: قدس عزیز را از دست جنایتکاران صهیونیسم بین‌المللی و اسرائیل غاصب نجات می‌دهیم و ملت آواره و ستمدیده لبنان و فلسطین را از یوغ مستکبرین آزاد کرده و به خانه و کاشانه خود بازپس می‌گردانیم.
کد خبر: ۳۹۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ - 22May 2020

قدس عزیز را از دست جنایتکاران صهیونیسم و اسرائیل غاصب نجات می دهیم// روز قدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «خداکرم فرامرزی» در تاریخ 1324/02/01 در روستای عیسوند از توابع شهرستان دشتستان در استان بوشهر دیده به جهان گشود و سرانجام در میدان مین در تاریخ 1361/11/19 در عملیات والفجر مقدماتی به ملاقات معبود خویش شتافت و مفقودالاثر شد که پس از 9 سال پیکر مطهر این شهید سرافراز میهن به وطن بازگشت و در کنار یاران دیرینش شهیدان «کامکاری و حیدری» در گلزار شهدای بوشهر آرام گرفت.

وصیت نامه شهید خداکرم فرامرزی         

  بسم رب اشهداء والصدیقین

«من المومنین رجال الصدقواوعا هدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا» احزاب 22

ما چه بکشیم و چه کشته شویم به تکلیف عمل می کنیم «امام خمینی »

سال ها گذشت و ما این آیات را می خواندیم و متوجه نشدیم تا رهبر کبیر انقلاب اسلامی این بت شکن زمان با اتکال به پروردگار نوری در کشور ما بوجود آورد و ما را سیل آسا به حرکت در آورد و از زیر چکمه های رژیم ننگین پهلوی نجات داد و آن رژیم  و سرانش را به زباله دان تاریخ فرستاد.

برای اولین بار یعنی بعد از حکومت عدل علی (ع) در کشور ایران جمهوری اسلامی برقرار کرد ولی چون جهان خواران شرق وغرب احساس خطر کردند به طرق مختلف با ما وارد جنگ شدند که آخرین آنها حمله به خاک اسلامی بوسیله رژیم بعثی صهیونیستی صدام یزید کافر آمریکایی بود.

بدین طریق خسارت های فراوان به ما وارد آوردند و چون رئیس جمهور یعنی بنی صدر قدر نشناس با ابر قدرت ها همگام و هم خط شده بود که انقلاب اسلامی ما را به نابودی بکشاند چه خیانت ها که به انقلاب اسلامی ما نکرد و مجب به شهادت رسیدن شهید مظلوم بهشتی و یارانش گردید.

 ولی خون آنان چنان جوشید و قافیه را بر او تنگ کرد که با لباس زنانه از کشور ما پا به فرار گذاشت ولی باز هم رهبر آگاه ما با بینش خدایی رهنمود های لازم را به امت حزب الله ارائه فرمودند.

 رزمندگان اسلام لشکریان کفررا از لوث وجود صدامیان پاک کردند و اینک باحمله های پی در پی حزب الله دنیای کفر و استکبارجهانی به حیرت آمده می کوشند تا صلحی برما تحمیل کند ولی کورخوانده است ولی غافل است که ما ازحسین (ع) درس زندگی و شهادت آموخته ایم که در مقابل خیل عظیم لشکریان یزید ایستاد وفرمود «انی لاارالموت الا السعاده» و نیزفرمود : «هیهات من الذله» یعنی من مرگ باعزت وشرافت را می پذیرم اما تن به ذلت نمی دهم.

 استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار بداند ما ازچنین امامی درس گرفته ایم و در مقابل آنها می ایستیم تا ملت مستضعف عراق را زیر فشارهای حزب بعث کافر آزاد کنیم و به گفته رهبرمان به زودی در عراق جمهوری اسلامی برپا نماییم.

پس از راه کربلا حرکت کنیم و قدس عزیز را از دست جنایتکاران صهیونیسم بین المللی و اسرائیل غاصب نجات می دهیم و ملت آواره و ستمدیده لبنان وفلسطین را از یوغ مستکبرین آزاد کرده و به خانه و کاشانه خود بازپس می گردانیم.

دنیای کفر بداند ما در آغوش مادرانی پرورش یافته ایم که الگویشان حضرت زینب (س) است  و ما آنقدر در مقابل باطل ایستادگی می کنیم تا کلیه مستضعفین جهان را در سراسرگیتی آگاه و عزیز گردانیم واین حقیر سراپا تقصیر که خداوند متعال سعادتی نصیبم فرمود و در کنار رزمندگان و در کربلای خوزستان که از خون شهیدان عطرآگین و لاله گون است قرارگرفته ام، اگر فیض عظیم شهادت نصیبم شد چند وصیت به شرح زیربه خواهران و برادران حزب الهی دارم:

نمازهای جمعه ودعای کمیل و دعای ندبه و مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) را هر چه باشکوه تر برگزار کنید، تا سرحد جان و تا آخرین قطره خون طرفدار ولایت فقیه باشید و در مقابل روحانیون مخالف خط امام با کمال قدرت بایستید.

منافقان کوردل و ضد انقلاب را به دادگاه عدل جمهوری اسلامی معرفی کنید و بعد از هر نماز امام کبیرمان آن بت شکن زمان را دعا کنید.

 در خوردن وآشامیدن اسراف نکنید ودر امر تولید کوشا باشید، از مسئولین محترم شهرمان انتظار دارم برای رضای خدا کارهای مردم را هر چه زودتر انجام دهند.

 عاجزانه تقاضا به انجمن های اسلامی  و شوراهای اسلامی دارم که سنگرهای خود را محکم تر کنند و پیام خون شهدا را به گوش همه برسانند و پاسدار خون شهدا باشند.

 خانواده های شهدا را فراموش نکنند و معلولین جنگ تحمیلی را کمک و یاری دهند، از همشهریان عزیز تقاضا دارم اگر نسبت به آن ها با اخلاق اسلامی رفتار نکرده ام مرا حلال کنند.

از فرزندانم می خواهم که نمازشان را به وقت با جماعت بخوانند و بیشتر مطالعه کنند و دعاهای ایام هفته را بخوانند و از خانواده و فامیل می خواهم صله رحم را فراموش نکرده و وحدت خود را بیشتر کنند.

از همکاران عزیزم می خواهم همانطوری که در اول جنگ نیروی دریایی عراق را به شکست کشانیدند به حماسه آفرینی های خود همچنان ادامه دهند.

امت حزب الله همیشه در نظر داشته باشید که کارهایتان برای خدا باشد وتکلیف شرعی را انجام دهید و همانطوری که امام در اول جنگ فرمودند:«ماچه بکشیم و چه کشته شویم به تکلیف عمل می کنیم».

خدایا خدایا تو را به جان مهدی تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

از عمر ما بکاه وبه عمر رهبر افزا

درود بر امام خمینی

مرگ بر آمریکا

سرباز کوچک امام خمینی

خداکرم فرامرزی

6/9/1361

(اعزامی از بوشهر مورخ 23/2/1361)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار