پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به دریادلان ارتش

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در پیامی شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناوچه «کنارک» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ - 12May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناوچه «کنارک» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین»

شهادت جمعی از دریادلان سپیدپوش و غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقعه‌ای دردناک و تاسف انگیز بود که غم سنگینی را بر دل‌ها نشاند.

شهادت پاداش ارزشمند مجاهدت‌های مومنانه، خدمت خالصانه و همت شجاعانه دریادلانی است که با عشق وافر و بینش عمیق برگرفته از ایمان الهی و حب وطن پا در مسیر سربازی ولایت و حفاظت از این آب وخاک گذاشته و با پوشیدن جامه سپید نیروی دریایی راهبردی، راه امام حسین (ع) را در پیش گرفته و عزت خدمت در زیر لوای علوی و پرچمداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آب‌های سراسر جهان برگزیدند.

شهادت این دریادلان را به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت شریف ایران، دلاوردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و به خصوص همرزمان آنان در نیروی دریایی و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک حضور غیورمردان نیروی دریایی راهبردی ارتش و ادامه دهندگان راه امام حسین (ع) در راستای صیانت از مرزهای آبی کشور برای ملت بزرگ ایران مشهود، ملموس و مایه امید و امنیت است و اینجانب ضمن ابراز تاسف از ضایعه جبران ناپذیر از دست دادن دریادلان غیور به خانواده‌های معظم داغدیده و آحاد کارکنان از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و برای شهدای حادثه، علو درجات و همچنین برای مجروحان شفای عاجل را از درگاه الهی مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار