سردار اشتری عنوان کرد؛

افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اقدامات و فعالیت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی به مردم، موجب شده تا اعتماد مردم به پلیس بیشتر شود.
کد خبر: ۳۹۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ - 12May 2020

تلاش برای رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان/ راه‌اندازی معاونت امور بازنشستگان در ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ناجا در ساری، با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر، همگان را به دعا در حق مردم و دوستان توصیه کرد.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی با لطف الهی و زحمات شما عزیزان و کارکنان در جایگاه خوبی قرار دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز شاهد اعتماد روزافزون مردم به نیروی انتظامی هستیم، گفت: اعتماد مردم به ناجا هر ساله با شتاب بسیار خوبی در حال افزایش است.

سردار اشتری اضافه کرد: نیروی انتظامی در حوزه اعتماد مردمی که طی سال‌های گذشته در بین ۳۲ دستگاه در رتبه هشتم قرار داشت در چند سال اخیر با تلاش شما عزیزان در رتبه دوم قرار دارد.

وی افزود: هرچند ماموریت و کار نیروی انتظامی برخلاف دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها، سلبی و ایجابی است، اما اقدامات و فعالیت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی به مردم، موجب شده تا اعتماد مردم به پلیس بیشتر شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه این اعتماد یک سرمایه بزرگ است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره در صحنه است و دلیل آن هم زحمات شما پیشکسوتان و کارکنان است که با این کار، رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را طی چند سال اخیر اخذ کردیم و این یک مدال افتخار است.

سردار اشتری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حوزه حرفه‌ای‌گرایی رو به رشد است، افزود: زمانی نیروی انتظامی از تجهیزات و امکانات کمتری برخوردار بود و امروز این نیرو با تجهیزات و امکانات پیشرفته و کارکنان حرفه‌ای در حال خدمات رسانی به مردم در حوزه نظم و امنیت است.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوزه هوشمندسازی و پلیس هوشمند طی چند سال گذشته، گفت: بنا داریم همان‌طوری که به مقام معظم رهبری اعلام کردیم، این کار را طی سه سال به سرانجام برسانیم.

فرمانده ناجا به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه هوشمندسازی پلیس در استان مازندران اشاره و بیان کرد: مازندران یکی از استان‌های پایلوت در طرح هوشمندسازی پلیس بوده که اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است.

سردار اشتری مزایای طرح هوشمندسازی پلیس را خدمات رسانی مطلوب، دقت بالا و صرفه جویی در منابع برشمرد و اظهار داشت: این اقدامات موجب ایجاد یک انقلاب در سطح ناجا شده است و ان‌شاءالله با دعای خیر شما عزیزان گام‌های مهمی در این حوزه برداریم.

وی با اشاره به موضوع معیشت کارکنان، افزود: طی سه سال گذشته در پنج مرحله افزایش حقوق کارکنان را داشته ایم و موضوع بازنشستگان در دستور کار قرار دارد؛ البته به ستاد کل و دولت اعلام کردیم ما چیزی بیشتر از قانون نمی‌خواهیم و با توجه به کسری در حوزه معیشتی کارکنان باید این موضوع جبران شود.

فرمانده ناجا با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی برای بازنشستگان، گفت: اقداماتی در این حوزه طی دو سال گذشته انجام شده تا مشکلات این عزیزان حل شود.

سردار اشتری به راه اندازی معاونت امور بازنشستگان در ناجا اشاره کرد و افزود: باید از تجربیات ۳۰ سال خدمت شما عزیزان در ناجا استفاده شود؛ چرا که معتقدیم نیروی انتظامی متعلق به شما عزیزان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار