شیخ نعیم قاسم:

طرح اصلاحات نقشه راه یک اقتصاد تولیدی را ترسیم می‌کند

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان با تاکید بر تسریع روند اجرای طرح اصلاحات دولت گفت که این طرح نقشه راه یک اقتصاد تولیدی را ترسیم می‌کند.
کد خبر: ۳۹۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ - 12May 2020

طرح اصلاحات نقشه راه یک اقتصاد تولیدی را ترسیم می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهار داشت که برنامه اصلاحات مالی و اقتصادی یک نقطه عبور مقدماتی برای انجام اصلاحات است و نقشه راه یک اقتصاد تولیدی و به حرکت درآوردن چرخه کار را ترسیم می‌کند.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: در حالی که دولت همچنان به ارائه طرح خود به طرف‌های بین‌المللی ادامه می‌دهد؛ باید گام‌های اجرایی که مستلزم اقدام داخلی است؛ چه تصمیماتی که دولت اتخاذ می‌کند و چه پروژ‌ه‌هایی که در پارلمان مورد بحث قرار می‌گیرد به ویژه آن بخشی که در خدمت نیازهای مردم بوده و بارزترین آن اقدام وزارت اقتصاد در مقابله با افزایش قیمت هاست برداشته شود.

وی همچنین بر ضرورت تعیین نمایندگان و کمیته نظارت بر بانک‌ها و بازارهای مالی و کمیساریای دولت، پرکردن مناصب خالی در ادارات با افراد مناسب و تسریع در انجام سازو کار تعیین آن‌ها تاکید و اشاره کرد که این مناصب نقش مهمی در اجرای پروژه‌های دولت دارند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: مسئله مبارزه با فساد اولین اولویت مسیر کار دولت است و با همراهی دستگاه قضا که مسئولیت اصلی آن بازگرداندن حقوق دولت و ملت و اموال غارت شده است صورت می‌پذیرد.

شیخ نعیم قاسم در پایان تلاش‌های دولت در مقابله با شیوع ویروس کرونا را ستوده و اظهار داشت که مبارزه با کرونا یک وظیفه ملی و همگانی است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار