در پیامی؛

رئیس قوه قضائیه شهادت دریادلان ناوچه کنارک را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام رئیسی در پیامی به فرمانده کل ارتش، شهادت جمعی از دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ - 12May 2020

رییس قوه قضائیه شهادت جمعی از نیرو‌های ارتش در حادثه ناوچه کنارک را تسلیت گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، شهادت جمعی از دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت شماری از دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین ماموریت یگانی در آب‌های دریای عمان را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، جنابعالی، خانواده معظم شهدا و آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ضمن آرزوی تندرستی و شفای عاجل مجروحان این سانحه، برای شهیدان گرانقدر آن، تعالی درجات و همجواری با شهدای کربلا و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت می‌کنم.»

بر اساس این گزارش، شناور پشتیبانی سبک کنارک یکشنبه هفته جاری دچار حادثه شد و ۱۹ تن از کارکنان فداکار آن به فیض عظیم شهادت نائل آمدند. همچنین در اثر این حادثه ۱۵ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار