پیام تسلیت استاندار بوشهر به مناسبت شهادت مدافعان حریم دریایی کشور

«عبدالکریم گراوند» در پیامی به شهادت رسیدن شماری از مدافعان حریم دریایی کشور از جمله چند تن از هم استانی‌های بوشهری در نیروی دریایی ارتش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 12May 2020

تسلیت استاندار بوشهر به مناسبت شهادت مدافعان حریم دریایی کشور

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر در پیامی شهادت شماری از مدافعان حریم دریایی کشور از جمله چند تن از هم استانی‌های بوشهری در نیروی دریایی ارتش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

شهادت تعدادی از افسران خدوم و مدافعان آب‌های نیلگون خلیج فارس از جمله شماری از ارتشیان جان بر کف استان بوشهر در تمرین نظامی اخیر در دریای عمان که به منظور صیانت از مرزهای آبی و امنیت کشور اتفاق افتاد، مایه تآثر و اندوه فراوان گردید.

اینجانب با آرزوی صبر و شکیبایی برای همه داغدیدگان و ابراز تاسف از حادثه پیش آمده این اندوه سترک و مصیبت جبران‌ناپذیر را محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهی و پرسنل نیروی دلاور دریایی و به ویژه خانواده این شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک حضور غیورمردان نیروی دریایی راهبردی ارتش و ادامه دهندگان راه امام حسین (علیه السلام) در راستای صیانت از مرزهای آبی کشور برای ملت بزرگ ایران مشهود، ملموس و مایه امید و امنیت است و اینجانب ضمن ابراز تاسف بابت ضایعه از دست دادن دریادلان غیور به خانواده‌های معظم داغدیده این شهدا از جمله شهدای استان بوشهر در این واقعه تاسف بار و آحاد کارکنان از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و برای شهدای حادثه، علو درجات و همچنین برای مجروحان شفای عاجل را از درگاه الهی مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار