سردار کارگر شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در سانحه ناوچه کنارک را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 12May 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ارسال پیامی به امیر سرلشکر ستاد «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش را در سانحه ناوچه کنارک تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
برادر بزرگوار امیر سرلشکر ستاد سیدعبدالرحیم موسوی

با صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهداء سلام

با احترام، شهادت تعدادی از افسران و رزمندگان سپیدپوش نیروی دریایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله‌العالی)، حضرتعالی، آحاد ارتشیان غیور میهن اسلامی و خانواده‌های معظم این شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سلام و درود خداوند بر شهدای والامقام سانحه ناوچه کنارک، که حین تمرین یگانی در راستای حفظ و تقویت آمادگی و افزایش تامین امنیت و آرامش مردم عزیز ایران اسلامی اتفاق افتاد به لقاءالله پیوستند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های معزز شهدای عزیز، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برای آن عزیزان و عافیت و سلامتی مصدومان و مجروحین، صبر و شکیبایی توام با پاداش صابرین برای بازماندگان محترم از درگاه خداوند قادر مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس
سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار