امیر فهمیده:

جبهه مقاومت استمرار فرهنگ دفاع مقدس است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت ولایت فقیه و حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس از نصرت‌های الهی است و جبهه مقاومت استمرار فرهنگ دفاع مقدس است که اوج آن شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود.
کد خبر: ۳۹۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ - 12May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان گلستان، مراسم تکریم سردار «علی ملک شاهکوهی» و معارفه سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» بع عنوان مدیران حفظ آثار دفاع مقدس گلستان امروز با حضور امیر «محمد فهمیده قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، امیر تقی‌پور رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان نظامی و پیسکسوتان دفاع مقدس در سالن اجتماعات سپاه نینوای استان گلستان برگزار شد.

پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت ولایت فقیه و هشت سال دفاع مقدس از نصرت های الهی است

در این جلسه امیر فهمیده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مخلصانه و حرکت جهادی سردار «علی ملک شاهکوهی» در طی مدت مدیریتی وی؛ سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» را به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان معرفی کرد و از همه مسئولان و نیروهای مسلح استان درخواست کرد که همکاری لازم را با مدیر‌کل جدید در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و بخصوص ساخت و بهره‌برداری مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته باشند.

وی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت ولایت فقیه و حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس از نصرت‌های الهی است و جبهه مقاومت استمرار فرهنگ دفاع مقدس است که اوج آن شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

در ادامه «هادی حق شناس» استاندار گلستان گفت: در دفاع مقدس کارهای ارزشمندی صورت گرفته و از منظر ارزش‌های اسلامی گنجینه‌ی بی‌نظیری بوده و هست و هنوز بطور کامل استخراج نشده است.

وی زبان هنر در قالب فیلم و کتاب را روشی موثر در انتقال مفاهیم دفاع مقدس دانست و افزود: اگر دستاوردهای دفاع مقدس را بدرستی و زیبایی به آیندگان انتقال ندهیم، در انجام مسئولیت و تکلیف خود کوتاهی کرده‌ایم.

در ابتدای این مراسم سردار علی ملک شاهکوهی مدیرکل پیشین حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و فرمانده سپاه نینوای گلستان، گزارشی از اقدامات و عملکرد این اداره کل به خصوص پیشرفت در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را در مدت مسئولیت خود ارائه کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت ولایت فقیه و هشت سال دفاع مقدس از نصرت های الهی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار