۵ شهید شناور کنارک از استان فارس هستند/ تشییع پیکر شهید «پورخسرو» امروز در شیراز

۵ شهید از استان فارس در میان ۱۹ شهید حادثه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی حضور دارند.
کد خبر: ۳۹۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ - 12May 2020

۵ شهید شناور کنارک از استان فارس هستندبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی ارتش در استان فارس، پنج شهید از استان فارس در میان ۱۹ شهید حادثه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی حضور دارند.

اسامی این شهدا شامل شهید ناوبان دوم عرشه «اسماعیل پورخسرو» از داراب، شهید ناو استوار دوم مکانیک «سعید یاراحمدی» از خرامه، شهید ناو استوار یکم تفنگدار «سیدمرتضی خادمی‌حسینی» از ممسنی، شهید مهناوی یکم تفنگدار «محمد افشون‌فر» از ممسنی، شهید ناو استوار دوم عرشه «سیدحامد جعفری» از ممسنی روستای آب‌پخشان هستند.

پیکر مطهر شهید «اسماعیل پورخسرو» امروز وارد شیراز می‌شود و مراسم استقبال از پیکر پاکش ساعت ۱۵ از فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز با حضور مسئولان لشکری، کشوری و استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تشریفات نظامی برگزار می‌شود، سپس با حضور فرماندهان و همکاران برای خاکسپاری تا زادگاهش شهرستان داراب مشایعت و پس از تشییع با حضور مردم شهیدپرور داراب در گلزار شهدای آن شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

زمان و مکان تشییع دیگر پیکرهای مطهر شهدای شناور کنارک که از فرزندان غیور استان فارس هستند، بعد از سیر مراحل قانونی و انتقال به استان متعاقباً به اطلاع هم استانی‌های ارجمند خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار