رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

المان دائمی قدس در تبریز نصب می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین «رسول برگی» گفت: با همت شهرداری تبریز قرار است المان دائمی قدس در تبریز نصب شود.
کد خبر: ۳۹۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 12May 2020

راهپیمایی روز قدس در تبریز به صورت خودرویی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رسول برگی»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، اظهار داشت: در مورد راهپیمایی روز قدس در سطح کشور تصمیم‌گیری سراسری صورت نگرفته و نسبت به وضعیت کرونا در شهرها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممکن است در برخی از شهرهای سفید کشور راهپیمایی فیزیکی برگزار شود، افزود: با توجه به وضعیت آذربایجان‌شرقی، برگزاری راهپیمایی فیزیکی در شهرهای استان ممکن نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: با مزین شدن خودروها به علایم روز قدس، تلاش خواهیم کرد تا شباهتی به ترافیک عادی نداشته باشد.

وی به مسیرهای مختلف طراحی شده برای رژه خودرویی اشاره کرد و ابراز داشت: از بین مسیرهای مختلف، مکان نهایی تصمیم‌گیری شده است، کمربند میانی تبریز حد فاصل تقاطع طالقانی و میدان شهید پیشقدم انتخاب شد که به صورت رژه خودرویی بوده و توقف خودروها را برای رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد نخواهیم بود، ضمن اینکه این برنامه با پخش زنده، پوشش کامل داده می‌شود.

حجت‌الاسلام برگی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مراسمات اخیر چندین بار از تبریز به نیکی یاد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: این عنایت مقام معظم رهبری نشان از حضور مردم در صحنه‌ها و حمایت‌های مردمی است که امیدواریم به گونه‌ای برنامه‌ها برگزار شود که موجب خشنودی خداوند و عنایات مقام معظم رهبری باشد.

وی در مورد مراسمات 14 و 15 خرداد هم توضیح داد و با بیان اینکه تصمیمی برای برگزاری این مراسم اتخاذ نشده است، افزود: امسال تجمع در حرم امام راحل لغو شده است و کاروان‌های مردمی اعزام نخواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در خاتمه به خواهر خواندگی تبریز و غزه اشاره کرد و گفت: با همت شهرداری تبریز قرار است المان دائمی قدس در تبریز نصب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها