فرمانده انتظامی استان مازندران:

برقراری امنیت یک وظیفه همگانی است

سردار «مرتضی میرزایی» گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در مقوله امنیت نیازمند همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی با پلیس است.
کد خبر: ۳۹۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ - 12May 2020

برقراری امنیت یک وظیفه همگانی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر مسئولان لشگری و کشوری استان همراه بود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: امنیت مقوله ای است که تنها از وظایف یک سازمان محسوب نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: اگر امروز شاهد موفقیت پلیس در عرصه امنیت هستیم این امر نتیجه همکاری و همدلی همه نهادهای اجتماعی است که در این مقوله فعالیت دارند.

سردار میرزایی خاطرنشان کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در مقوله امنیت نیازمند همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی با پلیس است.

وی با بیان اینکه مسئولیت برقراری نظم و امنیت امانتی است که در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با همدلی و همراهی هم بتوانیم این مسئولیت را به سرانجام مقصود برسانیم.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: زمانی می‌توانیم در ماموریت‌های خود موفق باشیم که عملکردمان موجب کسب رضایت مردم و خدای متعال قرار گیرد.

سردار میرزایی با قدردانی از حسن اعتماد فرمانده ناجا برای وی در این مسئولیت ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همدلی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، سایر مسئولان نظامی و انتظامی و همه همکاران شاهد امنیت قابل قبولی در استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها