استاندار مازندران:

تحقق توسعه مازندران نتیجه تلاش و همت نیروی انتظامی است

«احمد حسین زادگان» گفت: تحقق توسعه استان مازندران در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نتیجه تلاش و همت نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۳۹۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ - 12May 2020

تحقق توسعه مازندران نتیجه تلاش و همت نیروی انتظامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به نقش نیروی انتظامی در عرصه نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به تنوع ماموریت‌ها نقش موثری را در تمامی عرصه‌ها از جمله توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برعهده دارد.

استاندار مازندران با اشاره به بخشی از ماموریت‌های نیروی انتظامی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر و برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور، مبارزه با تخلفات فضای سایبری و برقرای نظم و امنیت در راه های کشور از مهمترین ماموریت‌های نیروی انتظامی به شمار می‌روند.

حسین زادگان با اشاره به فعالیتهای مهم و اثرگذار نیروی انتظامی در استان مازندران، نقش نیروی انتظامی را در توسعه استان مهم و اثرگذار دانست و اظهار داشت: با توجه به صنعت و موقغیت گردشگری استان با وجود امنیت پایداری که در استان وجود دارد شاهد رونق این صنعت در استان هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به هوشمند سازی پلیس در استان مازندران به نصب بیش از 3 هزار دوربین در ورودی‌های شهرها و روستاهای استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: این اقدام عاملی اثرگذار در کاهش سرقت‌ها از جمله سرقت احشام و رشد اقتصادی استان خصوصا در حوزه کشاورزی و دام پروری بوده است.

وی همچنین با شاره به کاهش تخلفات و جرایم استان گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده حجم گسترده تخلفات نسبت به جمعیت ثابت استان در فصول مسافرت‌ها بیشتر است که وجود این عامل کار را برای نیروی انتظامی استان حساس‌تر خواهد کرد.

حسین زادگان به همدلی و اتحاد نیروی انتظامی، سپاه و ارتش در هنگام وقوع بحران هایی نظیر شیوع کرونا در استان اشاره کرد و گفت: این اتحاد و همدلی نتیجه تلاش و همدلی و همراهی نیروی انتظامی استان با اعضای شورای تامین و سایر دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا حضور پرشمار مسافران در استان مازندران با توجه به موقعیت گردشگرپذیری این استان، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان را اقدامی سخت و پر زحمت توصیف کرد و گفت: با اقدام به موقع و اثر گذار نیروی انتظامی این ماموریت به خوبی انجام شد.

استاندار مازندران ضمن اشاره به کاهش 16 درصدی شرارت، کاهش 31 درصدی قتل و همچنین کاهش 56 درصدی درگیری و نزاع دسته جمعی در استان مازندران از زحمات خالصانه و ارزنده سردار میرفیضی در طول خدمت خود در این استان قدردانی کرد.

وی در پایان به نمایندگی از مردم مازندران از زحمات و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در استان قدردانی کرد و گفت: امنیت موجود در استان نتیجه زحمات مدبرانه و هوشمندانه فرماندهی انتظامی استان و تلاش‌های کلیه کارکنان انتظامی استان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار