مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

چاپ کتاب خاطرات 40 نفر از مادران و همسران شهدای کهگیلویه و بویراحمد

«نادیا صداقت» از چاپ کتاب خاطرات 40 نفر از مادران و همسران شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ - 12May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «نادیا صداقت» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته زنان و دفاع مقدس استان اظهار داشت: قبل از شیوع بیماری کرونا، اعتباری برای برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت پیش‌بینی شده بود که امیدواریم هر چه زودتر شرایط مساعد شده و  شاهد نابودی این بیماری باشیم تا بتوانیم این جشنواره را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سال 99 مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ملت ایران است، افزود: مصاحبه با چهل نفر از مادران و همسران شهدای استان و چاپ کتابی در این خصوص از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مشاورین بانوان ادارات، نهادها و سازمان‌های استان خواست ایثارگران مشغول به کار در حیطه کاری خود را شناسایی کرده و پس از انجام مصاحبه و گردآوری مستندات، آنها را در اختیار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار دهند تا جمع‌بندی شده و در قالب یک کتاب به چاپ برسد.

تهیه کلیپ‌های کوتاه برای انتشار در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه مجازی نقش زن در دفاع مقدس، روایت‌گری مجازی در گروه‌های دانش‌آموزی و گردآوری زندگینامه و خاطرات مادران رزمندگان مفقودالاثر از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها