روز ۲۵ آبان باید با عنوان روز شهدای اصفهان در تقویم ثبت شود

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به رشادت‌های مردم اصفهان در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن اسلامی گفت: روز ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار اصفهان باید در تقویم ثبت شود.
کد خبر: ۳۹۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ - 12May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امروز در جلسه هماهنگی ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به نقش استان در دفاع مقدس اظهار داشت: استان اصفهان باید در چهلمین سالگرد شهدای دفاع مقدس بصورت ویژه ایفای نقش داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان  اینکه در سال جدید دومین کنگره شهدای استان را خواهیم داشت، گفت: باید از تمام این ظرفیت ها برای زنده نگه داشتن یاد شهدا در چهلمین سالگرد شهدای دفاع مقدس استفاده کرد کما اینکه این امر توام با اولین سال شهادتع حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

سردار فدا با اشاره به ضرورت دسته بندی آمار، ارقام و اطلاعات دفاع مقدس و تعیین نقش هر دستگاه در این امر عنوان کرد: اساسنامه و چهارچوب کنگره خدمت استاندار و امام جمعه تحویل شده است و مهمترین کار این است که همه دستگاه ها را پای کار بیاوریم چراکه این حجم از برنامه باید یک پشتیبانی لجستیکی و محتوایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هیچ وقعه ای بالاتر از دفاع مقدس نیست ابراز کرد: خیلی از یادگاران دفاع مقدس و خانواده های شهدا را از دست داده ایم و باید یک گرامی داشت درخور این عزیزان برگزار کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان  افزود: باید از ظرفیت پیشکسوت های دفاع مقدس استفاده کرد و خط کشی هم در این موضوع تعیین نکرد و از همه ظرفیت افراد موثر در عرصه دفاع مقدس بهره برد

سردار فدا با بیان اینکه اولین فرماندهانی که وارد خرمشهر شهدند حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی بودند خاطرنشان کرد: جمله خدا خرمشهر را آزاد کرد از حاج احمد کاظمی است و حق اصفهان است که در کنار 25 آبان، نقش فرماندهانش در سوم خرداد نیز تبیین شود.

وی با اشاره به ضرورت ثبت روز ۲۵ آبان به عنوان روز شهدای اصفهان اظهار کرد: روز تاسوعا یا روز شهادت حضرت زینب نیز باید به عنوان روز شهدای مدافع حرم انتخاب و در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان  با بیان اینکه ممکن است کرونا تجمعات را تا آخر سال تحت تاثیر قرار دهد تاکید کرد: نباید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی غفلت کرد و برای هم افزایی و مشارکت عمومی باید از این فضا به صورت آفندی استفاده کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار