پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پی شهادت دریادلان ارتش

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» در پیامی به شهادت رسیدن تنی چند از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به خصوص فرزند غیور استان چهارمحال و بختیاری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ - 12May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در پی شهادت تنی چند از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک شهادت در راه حراست از کشوری که با خون پاک هزاران شهید آبیاری شده و دوران‌های پرافتخاری را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون سپری کرده؛ امری مقدس و از افتخارات فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این بار سربازان سپیدپوش ملت در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر شده و برگی زرین از اقتدار و سربلندی را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

عروج این شهدای گرانقدر و مدافعان راستین امنیت و آرامش را به محضر فرمانده معظم کل قوا، آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده معظم شهیدان این حادثه، به خصوص خانواده  شهید ناوبان دوم الکترونیک «جعفر کوهی فایق» فرزند غیور استان چهارمحال و بختیاری تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار