فرمانده سپاه کوهدشت مطرح کرد؛

توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کوهدشت

«کرم کونانی» از توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی در مجموع دو مرحله از رزمایش کمک مومنانه کوهدشت خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ - 12May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «کرم کونانی» فرمانده سپاه کوهدشت در آیین مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه کوهدشت، اظهار داشت: درمجموع دو مرحله از رزمایش کمک مومنانه، چهار هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی درزمینهٔ کمک به اقشار نیازمند در کوهدشت توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع شش پک جهیزیه کامل بین نوعروسان نیازمند، افزود: بسته‌های معیشتی بین افرادی توزیع‌شده است که تحت پوشش کمیته امداد و نهادی نبوده بلکه از بیماری کرونا دچار صدمه شده‌اند.

فرمانده سپاه کوهدشت ضمن تقدیر از کادر درمان شهرستان در راستای مقابله با کرونا، عنوان کرد: پرستاران شجاع و ایثارگری در این شهرستان هستند که خالصانه در راستای خدمت به مردم ایستادند و ویروس کرونا را به جان خریدند و چهل روز داوطلبانه به مبتلایان کرونایی خدمت‌رسانی کردند، این صحنه‌ها تداعی‌کننده اخلاص رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

وی تصریح کرد: ضدعفونی معابر پرتردد، فعالیت ۲۵۴ نیروی بسیجی در طرح ملی غربالگری، ضدعفونی منازل کرونایی برپایی ایستگاه سنجش سلامت و برپایی تور ایست بسیج ازجمله فعالیت سپاه کوهدشت در زمینه مقابله با ویروس کرونا می‌باشد.

کونانی با اشاره به‌پیش قدم بودن سپاه در زمینه کمک‌های مومنانه، تأکید کرد: خدمت‌رسانی سپاه و بسیج به مردم تا غلبه کامل بر ویروس منحوس کرونا تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار