معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت با روایتگری خانواده‌های شهدا

«محمود ثمینی» گفت: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت باید با مستندسازی و روایتگری خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تاریخ انقلاب ماندگار شود.
کد خبر: ۳۹۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 12May 2020

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس  از خرم آباد،  «محمود ثمینی» معاون استاندار لرستان، ظهر امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره)  پایه‌گذاری و با همت و یاری مردم شکل گرفت اظهار داشت: خون شهدای هشت سال دفاع مقدس سبب استواری نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: از آنجا که شهدای انقلاب اسلامی با ایثار خون خود و ازخودگذشتگی‌های خانواده های آنان در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل، اهداف نظام را پایدارتر از همیشه کرده است باید خانواده‌های معزز شهدا تکریم شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تاکید کرد: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت با باید مستندسازی و روایتگری خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

وی با بیان کرد: فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت باید به روش‌های جالب، جذاب و واقع گرایانه از نسل فعلی به نسل آینده منتقل شود چون در این صورت است که به نظام انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) هیچ گزندی نمی‌رسد.

ثمینی رهبر معظم انقلاب اسلامی را بزرگ جانباز نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: به خاطر ایثار و از خودگذشتگی پرچم داران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم که از کیان نظام و حرم معصومین (ع) دفاع کردند باید قدردان و قدرشناس باشیم.

وی به لزوم اجرای قانون برای خدمت به ایثارگران و خانواده‌های آنها تاکید کرد و گفت: کمترین خدمت به ایثارگران و خانواده‌های آنها اجرای صحیح قانون و دفاع از حقوق تعریف شده آنهاست، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در تأمین اعتبار کمیته‌های علمی، آموزش و پایان نامه‌های مربوط به ایثار و ایثارگری را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار