حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

رسالت بزرگ انقلاب زمینه سازی عالم برای ظهور است/ مردم ما از بلای کرونا فرصت طلایی ساختند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دوران کنونی، انقلاب اسلامی تولد جدیدی از اسلام ناب است و رسالت بزرگ آماده کردن عالم برای ظهور منجی عالم بشریت را دارد.
کد خبر: ۳۹۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ - 12May 2020

رسالت بزرگ انقلاب زمینه سازی عالم برای ظهور است/ مردم ما از بلای کرونا فرصت طلایی ساختندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در نشست مسئولان قرارگاه مردمی «گامی به‌سوی جامعه مهدوی» در مسجد جمکران اظهار داشت: نکته قابل تامل در بحث زمینه‌سازی ظهور این است که خیلی‌ها از علائم ظهور برای مردم می‌گویند درحالی‌که در ادبیات دینی ما سخن از شرایط ظهور است و انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رسالتش این زمینه‌سازی است.

وی فرهنگ مهدویت را فرهنگی مبتنی بر تبری و تولی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نیز به معنای واقعی کلمه به دنبال تحقق این دو کلید واژه اساسی مهدویت است و امروز ثمره آن را در گسترش روحیه ضد استکباری در اکثر کشور‌های جهان شاهدیم و نه گفتن به قدرت‌های استکباری و استعماری در حال نفوذ در آزادیخواهان جهان است.

نمایده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که کرونا بلایی بود که مردم ما آن را به فرصتی طلایی تبدیل کردند، گفت: یکی از این فرصت‌ها، تشکیل قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی در مسجد مقدس جمکران است که این اقدام حکایت از برداشتن قدم‌های عملی در این مسجد مقدس برای عملیاتی شدن مولفه‌های ظهور دارد.

حاجی صادقی با تاکید بر این‌که کرونا بار دیگر روحیه تعامل، ایثار، ازخودگذشتگی و همنوع دوستی را در جامعه احیا کرد افزود: دیدیم که جوانان این مرز و بوم از طلبه‌های حوزه‌های علمیه تا دانشجویان و قشر‌های مختلف بسیج چگونه پای‌کار آمدند و در بیمارستان‌ها و بیرون از بیمارستان‌ها به مقابله با کرونا پرداختند.

وی در پایان با بیان این‌که در این مسجد شریف باید سوغاتی معنوی برای زائران در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: یکی از شرایط ظهور ایجاد روحیه ایثار و خدمت به همنوع در جامعه است و اینکه شما با مشارکت مردم و خیرین به نام امام زمان (عج) گوشت در سفره‌های مردم می‌گذارید بسیار باارزش‌تر است و به‌طور حتم آثار مبارکی را به همراه خواهد داشت.

در ادامه این نشست محمدکاظم پور امینی قائم‌مقام تولیت مسجد مقدس جمکران به بیان گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته در این قرارگاه و برنامه‌های پیش رو پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار