امام جمعه الیگودرز مطرح کرد؛

وحدت رمز موفقیت ملت ایران

حجت الاسلام «مهدی سرلک» گفت: وحدت حول محور اسلام رمز موفقیت و پیشرفت ملت سرافراز ما در همه جریان‌ها بوده و هست.
کد خبر: ۳۹۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ - 12May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک» امام جمعه الیگودرز، در نشست با معاون سیاسی امنیتی فرماندار الیگودرز در رابطه با تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت و همگرایی اظهار داشت: وحدت حول محور اسلام رمز موفقیت و پیشرفت ملت سرافراز ما در همه جریان ها بوده و هست.

وی افزود: همه دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی ما از رهگذر همین وحدت و یکپارچگی حول محور ولایت و رهبری الهی و امامان انقلاب است.

امام جمعه الیگودرز گفت: پیروزی های ملت ما در اصل انقلاب، جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی، جنگ نظامی و سیاسی و در حال حاضر جهاد اقتصادی همگی مرهون ایمان و عقیده توحیدی ملت ماست و مردم ما ایثار و فداکاری‌های زیادی در اصل انقلاب و در طول جنگ تحمیلی انجام داده و بعد از آن نیز به واسطه تحریم های ظالمانه دشمنان رنج های زیادی متحمل شده اند، اما ملت ایران در پرتو ایمان، وحدت و همدلی ملی بر همه توطئه ها غلبه کرده است.

 سرلک گفت: در بحران کرونا نیز ملت صبور ما عظمت اسلام و انقلاب را به رخ جهانیان کشید و بار دیگر برتری تمدن اسلام بر همگان ثابت گردید  و الحمدلله جمهوری اسلامی ایران با درخشش در جهت قطع زنجیره بیماری کرونا در جهان خوش درخشید.

وی بیان کرد:  در سنوات گذشته با توجه به حوادث و بحران های غیر مترقبه نظیر سیل و زلزله و بیماری کرونا، حضور جوانان و روحانیون انقلابی و جهادی باعث شد صحنه های وصف ناشدنی از خدمت به مردم در دنیا انعکاس پیدا کرد و نقشه‌های معاندان و مزدوران خارجی در تضعیف نظام به شکست منجر گردید.

سرلک تاکید کرد: نقش و جایگاه ائمه جمعه در این اقدامات جهادی و ارزشمند مثال زدنی و غیرقابل انکار است.

«علی اصغر صفری» معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار نیز اظهار داشت: اتحاد و همدلی در بین مسوولان شهرستان با نماینده محترم ولی فقیه باعث ایجاد وحدت و همگرایی بیشتر برای ارائه خدمت صادقانه به مردم شریف شهرستان می گردد و  پیشنهاد می شود یک مجمع مشورتی با حضور جوانان مومن و انقلابی، جهت ایجاد هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب در سطح شهرستان جهت پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف گفتمان انقلابی تشکیل گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار