مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی رسانه‌ای «بهار همدلی» در کهگیلویه و بویراحمد

«فخرالدین رضایی» از برگزاری مسابقه بزرگ بهار همدلی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و گفت: این مسابقه در سه بخش رسانه، فرهنگی-هنری و کتابخوانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ - 12May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی رسانه‌ای بهار همدلی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت  ماه مبارک رمضان با مشارکت بسیج رسانه، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در سه بخش رسانه، فرهنگی-هنری و کتابخوانی برگزار می‌شود، افزود: همدلی با نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا، رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه، کرامت حسنی (اقدامات خیرخواهانه در میلاد امام حسن مجتبی(ع))، سفره‌های ساده افطاری، معنویت در خانه، ایثار پرسنل بهداشت و درمان استان و سرگرم کردن کودکان در خانه از جمله موضوعات این مسابقه بزرگ است.

مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) ، امر به معروف و نهی  از منکر (به‌ویژه با موضوع روزه‌خواری در ماه رمضان)، ایجاد شادی و نشاط و کمک به افزایش همدلی در خانواده، خدمات گروه‌های جهادی، هیئت‌ها و موسسات خودجوش و مردمی در استان، خدمات و تلاش‌های نهادها و دستگاه‌های مختلف استان در مقابله با کرونا و رزمایش کمک‌های مومنانه، روز قدس و استکبار ستیزی و سالروز فتح خرمشهر را از دیگر موضوعات این مسابقه عنوان کرد.

 وی عنوان کرد: بخش رسانه این مسابقه شامل ارسال گزارش خبری، گزارش تلویزیونی، یادداشت، عکس خبری و تیتر ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بوده و تولیدات این بخش باید در بازه زمانی یکم اردیبهشت تا ۱۵ خرداد ۹۹ در یکی از رسانه‌های استانی منتشر شده باشند.

مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر فعال رسانه‌ای می‌تواند پنج اثر به جشنواره ارسال کند، گفت:  آثار ارسالی باید به صورت pdf بوده و در بالای هر اثر باید مشخصات صاحب اثر به همراه لینک یا تصویر انتشار در رسانه پیوست باشد، ضمن اینکه آثار ارسالی نباید قبلا در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند.

وی در رابطه با بخش فرهنگی-هنری این مسابقه نیز گفت: این بخش شامل کلیپ، موشن‌گرافی و کاریکاتور با موضوع روز قدس و استکبارستیزی، نقاشی کودکان و نوجوانان و عکس مردمی بوده  و در این بخش هر نفر می‌تواند ۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این بخش نیز آثار ارسالی باید مربوط به اردیبهشت و خرداد بوده و قبلا در جشنواره دیگری برگزیده نشده باشند، ادامه داد: بخش نقاشی مربوط به کودکان و نوجوانان است و باید در قالب موضوعات جشنواره باشد، ضمن اینکه شرکت در بخش عکس مردمی با محور موضوعات جشنواره برای عموم آزاد است.

رضایی با اشاره به بخش کتابخوانی این مسابقه هم گفت: افراد بزرگسال و خانواده‌ها جهت ثبت‌نام در مسابقه کتابخوانی مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی را به شماره ۰۰۶۲ ۶۲۲ ۰۹۱۷ ارسال کنند تا لینک دریافت کتاب مسابقه و جزئیات برای آنها ارسال شود.

وی با بیان اینکه موضوع مسابقه بخش کتابخوانی، سواد رسانه بوده و به همه کسانی که در آزمون حائز نمره لازم شوند گواهی‌نامه شرکت در دوره اهدا و به نفرات برتر نیز جوایز اهدا می‌شود، گفت: بخش کتابخوانی کودکان و نوجوانان ویژه دانش آموزان پیش دبستانی، دبستانی‌ها و متوسطه اول است که باید در یک کلیپ کوتاه حداکثر ۵ دقیقه‌ای کتاب خوبی که در ماه مبارک رمضان خوانده‌اند را معرفی کنند.

رضایی ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۹خرداد ۹۹ از طریق پیام‌رسان ایتا یا واتساپ به شما ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ ارسال کنند و گزارش‌های تلویزیونی نیز باید در شبکه‌های اجتماعی ارسال شوند، ضمن اینکه علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال اطلاع‌رسانی مسابقه به آدرس resanekvb@ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار